Apple servers plat (Activatie/Store) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) alsof ze dit niet konden voorzien ! knoeiers...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alsof ze dit niet konden voorzien ! knoeiers
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem, hopelijk komt het in orde
|
|
|||
|
|||
als jullie nou stoppen met proberen
zeg ik wel wanneer hij het weer doet |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook.
En duizenden mensen hadden het bij het uitkomen van 2.0 ook, zie: iPhone Crushing iTunes Store? - BusinessWeek Lag toen aan te weinig servercapaciteit. Je zou toch verwachten dat ze daar iets van leerden bij Apple!!! |
|
|||
|
|||
Hier van hetzelfde
Behalve de melding van het netwerkprobleem, lijkt het nu ook dat ik met een simlock zit.
K?t. Ik was zo gebrand om de 3.0 te installeren. Kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Afijn... 3 uur later...
|
|
|||
|
|||
nogal vervelend
Ik heb hetzelfde probleem Niet bepaald handig van Apple...
|
|
|||
|
|||
is gelukt bij mij.
Heb nog niet het wauw!!-gevoel bij 3.0 eigenlijk. Ik had vanalles verwacht, maar ik zie mij same old eerste scherm weer. op een dictafoon na dan |
|
||||
|
||||
We weten nu wel dat de Apple servers overbelast zijn. Hoeven we niet steeds te blijven herhalen
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat dacht ik ook in eerste instantie. Maar ik kon gewoon op ontgrendelen drukken later en mn simcode invoeren? Dit gaat bij jou niet dus? |
|
|||
|
|||
Hier doettie het inmiddels!
|
|
|||
|
|||
Aaahhh!!!!!!
Leven zonder Werkende Iphone..!! Heb die melding van niet kunne connecten nu al wel 20 keer gezien.. Zijn er al mensen die er door zijn..?? Edit: Okee Tijdens dat typen zijn er dus mensen die het zijn gelukt |
|
|||
|
|||
In de tijd dat ik m'n vorige bericht typte zijn er alweer 2 reacties bij. We are not alone! maar of je daar nou blij mee moet zijn...
|
|
|||
|
|||
hoe refreshen jullie, gewoon usb-kabel constant in en uit pc halen?
|
|
||||
|
||||
Bij mij doet die het. Hij is bezig. De update server is albert-so.apple.com.
|
||||
|
||||
update-server is ook niks mee aan de hand hier..
|
|
|||
|
|||
Helaas kan ik mijn iPhone ook niet activeren. Ik kan alleen een noodoproep uitvoeren en iTunes geeft constant de volgende melding:
Citaat:
Valt me van Apple tegen dat dit gebeurt. Ik had verwacht dat ze veel meer servercapaciteit hiervoor zouden inzetten. |
|
|||
|
|||
Mja, ik blijf hier kijken of iemand misschien met een snelle oplossing komt.
Maar het begint er op te lijken dat we gewoon moeten wachten tot de servers wat rustiger worden.. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store account activatie | Guest-20200630160007 | iPhone Apps | 4 | 10-01-10 22:53 |
3G Netwerk plat? | MGF | Archief | 2 | 05-08-08 15:59 |
Activatie Apple Stores USA | jeroen2410 | Archief | 2 | 15-07-08 12:02 |
|
|