Apple servers plat (Activatie/Store) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) edit ik kan bellen en mijn iphone is geactiveerd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
edit ik kan bellen en mijn iphone is geactiveerd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb het ook nog steeds
|
|||
|
|||
nu ik nog :'(
|
|
||||
|
||||
Geduld hebben
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Weet niet of het dom geluk is maar ik had me maar is
via iTunes>Store>Aanmelden, aangemeld. 1 Keertje nog de kabel in en uit en Tadaaaaaa: 3.0 en het heerlijke berichtje van Iphone Geactiveerd Zo Blij..!! Succes Allemaal |
|
|||
|
|||
@Ampsource
Hier hetzelfde probleem Ik heb nu net even snel de firmware gedownload. Echter als ik op de knop bijwerken druk, pakt itunes de software uit waarna ik de melding krijg "Kan momenteel niet bijgewerkt worden, omdat iphone activatieserver tijdelijk niet beschikbaar is". Ik denk dat de server het te druk heeft... |
|
|||
|
|||
mooi in de tussentijd dat ik het vorige bericht schreef waren er alweer zoveel anderen erachter gekomen dat het updaten een probleem gaf !
|
|
|||
|
|||
Dit had Apple wel wat beter voor mogen bereiden!
|
|
|||
|
|||
Yep same problem. Te overblast. Zoals anderen al zeiden, je verwacht toch echt wel van apple dat ze dit van te voren moesten bedenken. Helaas. Ik heb het ook al 30 keer gezien, blijven proberen.
|
|
|||
|
|||
volgens mij gewoon heel veel geluk.
Ik zit al hier een half uur |
|
||||
|
||||
Moet ik dan gewoon wachten of de hele tijd opnieuw proberen? Dus kabel in en dan weer eruit?
|
|
|||
|
|||
Heeee, klopt wat nouk zegt. Je moet effe bij itunes naar store en dan afmelden. En tadaaa het is gelukt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
af wachten en blijven proberen... als het tegen zit heb je vanavond even geen iPhone meer en moet je het morgen voordat je naar je werk/school gaat weer even proberen...
|
|
|||
|
|||
Eindelijk lukt de activatie, helaas wel minstens een halfuur op moeten wachten!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Hier doet die het weer
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu al van alles geprobeerd... Het lukt bij mij gewoon niet
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store account activatie | Guest-20200630160007 | iPhone Apps | 4 | 10-01-10 22:53 |
3G Netwerk plat? | MGF | Archief | 2 | 05-08-08 15:59 |
Activatie Apple Stores USA | jeroen2410 | Archief | 2 | 15-07-08 12:02 |
|
|