Apple servers plat (Activatie/Store) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik doe al 10 minuten over 2 minuten resterend maar er zit wel voortgang in...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik doe al 10 minuten over 2 minuten resterend maar er zit wel voortgang in
|
|
|
||||
|
||||
We hoeven niet steeds te blijven herhalen dat de Apple server plat ligt
|
|||
|
|||
Geduld is een schone zaak!
Na ongeveer 30 verzoeken is mijn iPhone zojuist geactiveerd... Laatst gewijzigd door lighthouse; 17-06-09 om 22:13. |
|
|||
|
|||
Hier ook geen activatie mogelijk.
installeren was zo gebeurd, krijg nu alleen geen activatie. Nu helemaal geen iphone dus :-( Jurriaan |
|
|||
|
|||
als de melding komt druk je even op downloads en dan weer op je iphone
|
|
|||
|
|||
@keepers,
nee joh; gewoon ff je bibliotheek (of welk item je ook links in je menu hebt staan) aanklikken en daarna weer terugklikken naar je Iphone..dan refreshed ie weer de volhouder wint...ik heb het na 15x proberen eindelijk voor elkaar!!! succes guys..ik ga spelen |
|
|||
|
|||
Wel download OS3 maar dan probleem
Downloaden etc is geheel doorlopen en 'voltooid' melding. Maar bij laatste restart Iphone gaat het fout. Hij vraagt om pincode (en herkent die dan niet) en geeft vervolgens plaatje voor aansluiting op iTunes. Dan geeft vervolgens geen enkel effect...
Inmiddels ook bij 2e iphone op andere pc hetzelfde probleem. Meer problemen? Een oplossing? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu net even snel de firmware gedownload. Echter als ik op de knop bijwerken druk, pakt itunes de software uit waarna ik de melding krijg "Kan momenteel niet bijgewerkt worden, omdat iphone activatieserver tijdelijk niet beschikbaar is".
F****CK Iemand anders dit ook ?? |
|
||||
|
||||
activeren
Gewoon geduld hebben
werkt nu
|
|||
|
|||
ik kan weer bellen maar itunes store is bij mij nog steeds timeout.
|
|
|||
|
|||
oke thx we blijven proberen
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog steeds de fout melding !! Echt k*t niet normaal!! Maar de oplossing is wachten en hopen dat je er tussen komt??
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem....
|
|
|||
|
|||
Maar bij mij ziet mijn itunes mijn iphone niet... wat nu?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
idem hier... |
|
|||
|
|||
Sorry, nu ziet ie m wel...
|
|
|||
|
|||
bij mij is het gelukt na zoveel pogingen
|
|
|||
|
|||
hier ook zelfde probleem.....krijg je als zoveel mensen tegelijk de nieuwe software gaan downserver en activeren !!
|
|
|||
|
|||
klopt, 10 minuten afwachten en dan komt vanzelf de melding dat de iphone is geactiveerd. Wel ff schrikken maar het komt goed!
|
|
|||
|
|||
ik ook, balen, verheugde me er zo op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store account activatie | Guest-20200630160007 | iPhone Apps | 4 | 10-01-10 22:53 |
3G Netwerk plat? | MGF | Archief | 2 | 05-08-08 15:59 |
Activatie Apple Stores USA | jeroen2410 | Archief | 2 | 15-07-08 12:02 |
|
|