3.0 update en automatisch inloggen hotspots. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las dat je met de nieuwe 3.0 update je automatisch zou kunnen inloggen bij hotspots. Nu vraag ik me af hoe dit in zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.0 update en automatisch inloggen hotspots.
Ik las dat je met de nieuwe 3.0 update je automatisch zou kunnen inloggen bij hotspots. Nu vraag ik me af hoe dit in zijn werk gaat. Kan iemand me dat uitleggen?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind het vreemd, ik heb nog nooit mezelf aangemeld voor een hotspot ergens, had overal gewoon in het land internet op m'n iphone, dus kan iemand idd ff uitleggen wat dit nu precies inhoud..
|
|
|||
|
|||
Dit werkt nog niet goed. Mijn ervaringen met KPNHOTSPOT is dat je toch weer elke keer moet inloggen vanuit de Wi-Fi app en niet vanuit Safari.
|
|
|||
|
|||
Ik zou al helemaal niet weten hoe dat dan in 3.0 zou werken. Hoe logt hij dan in als we even theoretisch er vanuit gaan dat het zou werken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In 3.0 kan de iPhone je automatisch aanloggen. Maak verbinding met de hotspot via Settings->Wi-fi in je iPhone, en de aanlog-webpagina komt vanzelf naar voren. Als je je username/password invult, dan zal de iPhone dat voortaan zelf doen. Het werkt prima met de hotspot van ons kantoor. Helaas maakt de iPhone niet zelf verbinding met de hotspot als deze binnen bereik is. Hij doet dat wel met de Wi-Fi thuis, maar op kantoor moet ik weer naar Settings->Wi-fi en dan het netwerk aanklikken, voordat de verbinding gemaakt wordt. Zal wel een bugje zijn... de iPhone heeft wel meer problemen gehad met automatisch connecten naar Wi-Fi met een verborgen SSID |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In theorie wel. In de praktijk vergeet hij het soms. Ik weet niet hoe dat komt; ik merk ook met de hotspots hierop kantoor dat mijn laptop hetzelfde Wi-Fi-net als een ander netwerk ziet, wellicht omdat hij via een andere hotspot (wireless router) binnenkomt. Of het is gewoon een bug in de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Voorheen ging het prima hier op het werk. Wi-Fi maakte automatisch verbinding. Dat lijkt nu voorbij bij OS3.0. Niet handig. dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Windows: automatisch inloggen itunes | bzb | iTunes | 0 | 07-01-10 22:10 |
automatisch inloggen | Buczynski | Jailbreak apps en thema's | 3 | 17-10-09 19:13 |
[Hotspots] Devicescape Easy Wi-Fi: Makkelijk inloggen op T-Mobile en KPN Hotspots | Ironis | iPhone Apps | 12 | 29-11-08 18:30 |
"automatisch" in Hotspots ?! | Frits | Wi-Fi | 7 | 20-06-08 10:06 |
|
|