"automatisch" in Hotspots ?! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Weet iemand een "tool" waarmee mijn Iphone meteen een Inet verbinding maakt van bv. een Open Hotspot / AP ?! Dusse ik loop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"automatisch" in Hotspots ?!
Hallo !
Weet iemand een "tool" waarmee mijn Iphone meteen een Inet verbinding maakt van bv. een Open Hotspot / AP ?! Dusse ik loop door de straat bij een open hotspot voorbij, iphone krijgt ip en maakt automatisch verbinding,... "gibt´s sowas ?!" vr,gr Frits |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wel een aardige vraag, nog nooit over nagedacht...Probeer eens bij je WI-FI het "vraag om verbinding" uit te zetten, wie weet lukt het dan?
|
|
|||
|
|||
Nee,..daarmee kom ik dan in AP´s die ik al een keertje gebruikt heb,..maar geen "nieuwe"....
Wat ik wil: Iphone ziet broadcast van AP, Iphone vraagt ip aan AP, als DHCP aan is, en geen WEP/WPA gebruikt wordt, dat ik dan een IP / DNS krijg,... |
|
||||
|
||||
Bij mij staat "vraagt om verbinding" uit en als ik een een onbeveiligde Wi-Fi tegenkom maakt hij automatisch verbinding.
|
|
|||
|
|||
@Bomans,..dat geloof ik niet,..hoe weet je Iphone dan de SSID ???
|
|
||||
|
||||
Kom dan zelf kijken. Zie niet in waarom ik er zou voor liegen.
|
|
||||
|
||||
Hmmm, je hebt blijkbaar gelijk. Hij maakt wel automatisch verbinding, maar alleen maar met diegene waar ik al eens een verbinding gemaakt heb. Was me nog niet opgevallen.
|
|
|||
|
|||
.......... enne het zou toch tof zijn,..als dat kon nietwaar ??
Weet iemand wat ?! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
Na ophangen automatisch in het "gesprekken" scherm | gewoonjapie | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 13:01 |
"Push" op gezette tijden automatisch aan- en uitzetten | ℜuben | iPhone algemeen | 8 | 28-04-09 00:43 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|