problemen met landscape weergave discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G en sinds kort pakt de landscape mode niet -dat wil zeggen als ik de ipod functie gebruik om video te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met landscape weergave
Ik heb een iphone 3G en sinds kort pakt de landscape mode niet -dat wil zeggen als ik de ipod functie gebruik om video te kijken gaat het prima maar als ik een photo wil bekijken in landscape mode dan zelfs als ik mijn iphone draait pakt deze mode niet. Iemand ervaring met dit probleem????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPhone al eens opnieuw opgestart?
|
|||
|
|||
ja maar het heeft niet geholpen
|
|
|||
|
|||
ik denk dat je best eens een nieuwe install probeert.
denk dat da t het enige is dat kan helpen kunnen die accelerometers eigenlijk kapot gaan? |
|
|||
|
|||
ik heb dus ook dit probleem.... ik weet niet of het komt door versie 3.1.2? daarvoor namelijk geen last ermee gehad.
Ik heb al een herstel gedaan en daarna de reservekopie terug gezet. Heeft niet geholpen. Zal nog eens proberen om een herstel te doen en dan in te stellen als nieuwe iPhone. Laatst gewijzigd door souldragon; 15-10-09 om 14:02. |
|
||||
|
||||
Accelerometer
Ik heb sinds gisteren plotseling ook dit probleem. Alles draait (zij het met vertraging) wel van vertical naar horizontal mode, maar krijg 'm daarna niet meer terug in de vertical mode. De home button indrukken en terug naar het springboard is de enige optie om er dan weer uit te komen.
Heeft iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Hebben jullie al eens een Reboot (uitzetten en opnieuw opstarten) of anders een Hard Reset (Home-button en Lock/Awake-button tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple-logo verschijnt) geprobeerd?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
@ Timme_ Ja, alles geprobeerd... Accelerometer bliift ernstig in de war.
Ben benieuwd naar vergelijkbare ervaringen voordat ik 'm -misschien ten onrechte- naar T-Mobile breng voor reparatie? |
|
||||
|
||||
Probleem opgelost ;-)
Ik las op andere forums dat het inderdaad geen software-matig probleem is. De meeste iPhones gingen dan ook terug voor reparatie. Het schijnt echter dat de accelerometer zich onder het scherm bevindt (...) Ik heb er toen maar een ,voorzichtige klap, tegenaan gegeven en toen... deed 'ie het weer! Sorry voor dit staaltje boerenverstand, maar het werkt wel ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
weergave gripnummers in combinatie met andere nummers | damlodge | iPhone algemeen | 9 | 14-10-09 11:52 |
Tijd weergave grote problemen...! | Jokepetoke | iPhone algemeen | 5 | 11-11-08 18:52 |
|
|