Geen fraudemelding in OS 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Gister meteen de OS 3.0 geinstalleerd! Werkt tot nu toe perfect. Ik was aan het kijken wat de verschillen zijn t.o.v. de vorige firmware. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen fraudemelding knop in OS 3.0
Hallo,
Gister meteen de OS 3.0 geinstalleerd! Werkt tot nu toe perfect. Ik was aan het kijken wat de verschillen zijn t.o.v. de vorige firmware. Zag op deze site, dater bij safari een optie fraudemeling staat. Deze zit alleen niet op mijn Iphone.... Iemand hier ervaring mee? Misschien een oplossing? Bedankt! Groeten Joey Laatst gewijzigd door Joeyjr; 19-06-09 om 15:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
fraudemelding, os 3.0, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|