Geen EDGE instellingen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 2G, met FW 3.0 en heb sinds vandaag vodafone. Ik heb daar gebruik gemaakt van de blox "zorgeloos internet". Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen EDGE instellingen?
Ik heb een iPhone 2G, met FW 3.0 en heb sinds vandaag vodafone.
Ik heb daar gebruik gemaakt van de blox "zorgeloos internet". Ik kan alleen nergens de instellingen voor EDGE instellen? er staat bij netwerk wel "mobiel datanetwerk" maar als ik het daar instel werkt het niet. Kan iemand mij hierbij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik heb dit ingevult: APN: live.vodafone.com Username: Vodafone Password: Vodafone Instellingen gereset, ook niks.. Reboot gedaan, ook niks. Ik heb Internet Blox van Vodafone dus hij zou het gewoon moeten doen....
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey. Laatst gewijzigd door Chrisl; 22-06-09 om 14:27. |
|
||||
|
||||
Dit mag waarschijnlijk heel niet omdat ik eigenlijk de edit knop moet gebruiken, maar ik wil dit topic toch een bump geven... ;-)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik snap er niks meer van :S |
|
||||
|
||||
weet je zeker dat het mmm is?
Ik heb net mijn sim in de neukia N95 van mijn collega gehad, en hij kan gewoon interneppen op mijn simkaart.... Ligt dus aan 3.0 als je het mij vraagt.... |
|
||||
|
||||
Verder dan dit kom ik niet.. |
|
||||
|
||||
Nou, blijkbaar kunnen neukia's toch iets..... Nu ik het op een andere gsm heb getracht doet hij het ineens weer....
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de juiste instellingen. Het is nu gelukt om weer te internetten. Ik heb alleen die eerste dingen gedaan. Dus alleen die gegevens ingevuld, wwant die waren na 3.0 update ineens verdwenen (ja na de reserve kopie nog steeds).
Bedankt ! |
|
||||
|
||||
Kan iemand mij vertellen waarom ik bij instellingen geen EDGE zie staan??
|
|
||||
|
||||
Er staat ook geen edge maar Cellular Data Network.
|
|
||||
|
||||
ja maar die heb ik al geprobeerd..
en dan krijg ik dus bovenstaande melding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
EDGE instellingen verdwijnen | Dylan | iPhone algemeen | 16 | 07-08-08 09:07 |
Edge instellingen goed, toch geen vebinding. | 2CallSucks | Vodafone | 0 | 02-08-08 05:08 |
GPRS/EDGE instellingen crashed | Dulcis | Archief | 0 | 28-04-08 11:38 |
hoe instellingen edge vastleggen | pronk01 | iPhone algemeen | 27 | 30-01-08 19:15 |
GPRS instellingen verdwijnen (EDGE) | gise | Archief | 3 | 12-11-07 18:27 |
|
|