Edge instellingen goed, toch geen vebinding. discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na mijn (vergissings) update avontuur naar 2.0 en een niet werkende iphone er aan over te houden is het uiteindelijk gelukt om weer terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Edge instellingen goed, toch geen vebinding.
Hoi,
Na mijn (vergissings) update avontuur naar 2.0 en een niet werkende iphone er aan over te houden is het uiteindelijk gelukt om weer terug te gaan 1.1.4. en een werkende Iphone als resultaat. Heb nu na 4 dagen knoeien nog steeds geen verbinding kunnen krijgen via Edge. De melding blijft: EDGE activeren niet mogelijk. PDP identiteit niet geaccepteerd. Wi-Fi is geen probleem. Abbo heb ik via Vodafone met Blox. Edge instellingen APN: live.vodafone.com user: vodafone pass: vodafone Het zijn de zelfde instellingen als voor de foute update. Tenzij er problemen zijn bij vodafone, krijg ik het vermoeden dat de downgrade nog niet compleet is in mijn toestel en daardoor een conflict ontstaat met aanmelden bij vodafone. Toestel werkt verder prima. Heb inmiddels op het forum er zat over gelezen maar geen oplossingen kunnen ontdekken. Denk namelijk dat het door het toestel komt en niet door de provider. Misschien is er iemand die soortgelijke problemen had na een downgrade, dan hoor ik graag de oplossing. Groetjes, Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen EDGE instellingen? | r03n_d | iPhone algemeen | 10 | 23-06-09 14:45 |
Geen GPRS/EDGE KPN ingesteld en toch kunnen internetten | Cisevi | KPN | 9 | 14-08-08 10:14 |
EDGE instellingen verdwijnen | Dylan | iPhone algemeen | 16 | 07-08-08 09:07 |
hoe instellingen edge vastleggen | pronk01 | iPhone algemeen | 27 | 30-01-08 19:15 |
GPRS instellingen verdwijnen (EDGE) | gise | Archief | 3 | 12-11-07 18:27 |
|
|