Vodafone spamt me met sms'jes discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen Ik ben nu al een tijdje in het bezit van een iphone en ik moet zeggen dat ik niet meer zonder dit stukje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone spamt me met sms'jes
Beste Mensen
Ik ben nu al een tijdje in het bezit van een iphone en ik moet zeggen dat ik niet meer zonder dit stukje techniek kan leven Nou heb ik 1 probleem. Ik heb een prepaid iphone ( Volgens mij 1 van de enige ). Mijn beltegoed is op het moment zo'n 0.05 euro. Nu spamt vodafone mij via de sms dat mijn beltegoed laag is en dat ik via 1200 op kan waarderen. Helaas blijft het niet bij 1 sms. Nee hoor, gewoon zo'n 20 a 30 smsjes per uur. Stront irriterend dus. Kan ik er voor zorgen, zonder mijn beltegoed op te waarderen, dat vodafone stopt met die irritante smsjes? Als het niet kan, heb ik zelf ook nog wel een oplossing bedacht maar ik weet niet of ze dit toestaan. Je kan altijd vodafone bellen om een nummer te laten blokkeren ( bijv. als je word gestalkt ofzoiets ). Zouden ze er problemen mee hebben als ik vraag of ze hun eigen telefoonnummer willen blokeren. Natuurlijk doe ik dit alleen als er geen mogelijkheid is om die smsjes te laten stoppen zonder op te waarderen. alvast bedankt mvg help |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hbe ik ook gehad rond de 500 smsjes in 2 dagen echt verschrikkelijk. Enige manier om er vanaf te komen is door op te waarderen...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Is het een 3G of een 1ste Gen?
als ik goed kan lezen moet er minimum 0,07 euro opstaan en als je niet opwardeerd vervalt je nummer ; http://www.mobielabc.com/prepaid/vodafone.php mss kan dit draadje je ook helpen ; https://forum.iculture.nl/f8/ap...blacklist.html Laatst gewijzigd door colliehome; 23-07-08 om 16:24. |
|
||||
|
||||
gewoon opwaarderen
btw, als prepaid kun je geen nummers laten blokkeren, dit is alleen voor abonnee's (voor zover ik de voorwaarden gelezen heb) |
|
||||
|
||||
MCleaner van iSpazio kan wat zijn voor je...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik snap sowieso niet dat je voor 100,= moeite gaat doen i.p.v. 10,= opwaarderen
En waar heb je anders een telefoon voor als je niet eens meer kunt bellen edit: Ik heb DE oplossing voor je, ik ruil hem met je voor een iPod Touch, gegarandeerd dat ge geen SMS meer ontvangt Laatst gewijzigd door Redchilly; 23-07-08 om 18:05. |
|
||||
|
||||
Dat was ook mijn gedachte, iemand die een iphone kan betalen, kan toch ook wel 10 euro beltegoed betalen, maar ja
|
|
|||
|
|||
Cypher21: Dat was ook mijn gedachte, iemand die een iphone kan betalen, kan toch ook wel 10 euro beltegoed betalen, maar ja .
Van zulke opmerkingen word ik nou zo ziek. Ik heb mensen dit al vaker op het forum horen zeggen. Ten eerste, ik heb inderdaad de beschikking over 10 euro. Ten tweede, Ik heb mijn iphone gekregen, dus misschien zou ik wel helemaal geen 10 euro kunnen betalen. Redchilly: Ik snap sowieso niet dat je voor 100,= moeite gaat doen i.p.v. 10,= opwaarderen En waar heb je anders een telefoon voor als je niet eens meer kunt bellen Hoezo voor 100 euro moeite doen? moet je geld betalen om een nummer te laten blokkeren? Colliehome: Bedankt voor de nutigge info. Nooit geweten namelijk. |
|
||||
|
||||
edit: Laat maar, niet eens de moeite waard om te reageren.
Toch nog een opmerking: Nummers laten blokkeren is een dienst voor abbonnees, niet voor prepaid bellers! |
|
||||
|
||||
Heren , laten we het langs beide kanten netjes houden....!
Of iemand er nu voor kiest een super duur toestel te kopen/krijgen en er geen belwaarde wil opzetten is zijn/haar vrije keuze. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? | Screamin_Eagle103 | iPhone algemeen | 3 | 21-12-10 11:45 |
Kan geen sms'jes ontvangen met vodafone | iphonefreakie | Vodafone | 1 | 07-07-10 10:30 |
Problemen met sms'jes ontvangen van andere iPhone | davidrotterdam | iPhone algemeen | 1 | 12-11-09 12:20 |
|
|