Laag volume tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @Sleevemaster: ik heb mijn iPhone alleen nog gebruikt in Nederland en België en had in beide landen een prima bereik. Ik ben het met je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
@Sleevemaster: ik heb mijn iPhone alleen nog gebruikt in Nederland en België en had in beide landen een prima bereik. Ik ben het met je eens dat de oorspeaker voor bellen in "public places" niet al te luid is. Maar ja, hij is zo mooi hè... ;-)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ah oke, het klopt ja, heb namelijk net zo'n telefoonstem van t-mobile gebeld om m'n beltegoed op te vragen en dat was inderdaad niet echt goed te horen, echter als je 'm dan op speaker zet hoor je t wel goed
|
|||
|
|||
Ontzettend mooi en nu helemaal sinds ik er een crystal case omheen heb zitten, een hard plasic omhulsel die in ieder geval bescherming bied behalve dan het display! (foto van een ebay site!)
|
|
||||
|
||||
Mogelijke patch voor verbetering geluidsvolume
Een dove gebruiker van het Hackint0sh-forum was het lage volume van zijn iPhone zo zat dat hij een patch heeft geschreven om het geluidsvolume een "tikje" op te schroeven.
Lees verder over: Mogelijke patch voor verbetering geluidsvolume Tag: software |
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb net mijn iphone unlocked en het leek erop dat ik het bovenstaande probleem had. Echter na een reboot is het volume heel goed. Ik heb methode gebruikt van profit42.com en kan ik aanraden. Heel simpel. |
|
|||
|
|||
volume iphone
hallo, nadat ik mijn iphone (zonder succes) gehackt had met anysim deed het geluid het niet meer over de speakers.. helemaal niks, geen beltoon/muziek wat dan ook, maar als ik de oordopjes inplug hoor ik alles wel gewoon over de oordopjes.. ik heb echt geen idee wat er aan de hand is en wil graag gewoon over de speaker muziek kunnen luisteren etc.
kan iemand mij helpen?? mvg, marco |
|
|||
|
|||
Volume aanpassen
Ik moet mijn iPhone nog krijgen maar kwam dit artikeltje tegen op het web voor diegene die het volume niet hard genoeg vinden ....
Low Volume On Your iPhone?: Steps To Fix |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog steeds het probleem, en heb al firmware 1.1
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook niet echt tevreden over het volume.
1.1.2 met audioamp |
|
||||
|
||||
harder geluid
gewoon dit bestandje in root/System/Library/Frameworks/Celestial.frameworks zetten met ibrick of winscp
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja deze heb ik zelf gebruikt op een 1.1.1
maar werkt ook op 1.0.2. evt |
|
|||
|
|||
Dankje voor het antwoord, ga ik straks proberen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het net toegevoegd, moet je nog iets instellen of werkt het meteen ?
|
|
|||
|
|||
werkt die ook op 1.1.2 en zelfde vraag als darkmanx moet je nog wat instellen ofzo?
|
|
||||
|
||||
weet niet of het werkt op een 1.1.2 heb ik nog niet geprobeerd ....
hoeft niks in te stellen werkt meteen alleen ff op nieuw opstarten |
|
||||
|
||||
ja werkt ook op een 1.1.2 perfect !!!
|
|
|||
|
|||
Is dat dan opmerkelijk luider? Gaat die dan niet kraken?
Ik heb nu 1.1.2 met audioamp, maar ik merk daar geen verschil mee. Met dat bestandje zou het beter moeten goed, cfr luider ? |
|
|||
|
|||
is er iemand die misschien via source kan zetten?
ik kan namelijk thuis wel op Wi-Fi en dan alles doen maar ik kan niet connecten met winscp vandaar... alvast bedankt of als er iemand is die mij het kan uitleggen of ergens een guide is kan ik het ook wel zelf doen! |
|
||||
|
||||
ja beter geluid ook je ipod gedeelte waarom kun je geen winscp gebruiken ?? anders gebruik je toch ibrick ???of werkt dat weer niet met een 1.1.2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sennheiser earphone bluetooth volume niet laag in te stellen | ovanasselt | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 06-04-11 22:09 |
Volume van iPad via headphone aansluiting: zo laag! | zeeforel | iPad algemeen | 21 | 10-09-10 23:41 |
Volume oorspeaker ineens zeer laag bij bellen! | maarten1987 | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 23:11 |
Volume tijdens bellen met iphone ERG laag?! | Titan1980 | Archief | 7 | 08-03-08 11:30 |
Laag volume na upgrade 1.1.2 | de_schaap | Unlock [archief] | 10 | 14-01-08 11:04 |
|
|