3GS Functies op 3G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoever zitten jullie met het decrypten want ik denk dat er veel mensen zijn die deze functies ook op hun iphone willen. Dit weten we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3GS functies op 3G (voortgang ?)
Hoever zitten jullie met het decrypten want ik denk dat er veel mensen zijn die deze functies ook op hun iphone willen.
Dit weten we nu al: - Het is dus al wel zo goed als onmogelijk om de camera te updaten want in de iphone 3G/2G zit geen bewegende camera. - De kompas functie zal ook niet werken want in de iphone 3G/2G zit geen magnetisch kompas. - De videofunctie daar kan nog wel iets aan gedaan worden omdat deze via jailbrake (cycorder) toch al werkt - De voicecontrol zal normaal ook moeten werken maar de bestanden die de voicecontrol functie op de iphone 3GS doen werken zijn nog niet gevonden dus dit zal nog even wachten worden Weet er iemand meer reageer dan zo snel mogelijk of geef zelfs (als je weet hoe) de informatie mee om dit te installeren (vergeet niet de risico's te vermelden zodat er geen iphone's crashen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben bezig met het vinden van de voicecontrol bestanden. maar ik heb eigenlijk wel wat hulp nodig want er zijn zoveel bestanden. Ik heb al een paar belangrijke dingen gevonden. Als ik alles compleet heb release ik het. |
|
|||
|
|||
hopen dat de app ook een soort automatisch te koppelen is aan de home knop....ik weet niet of we de app wel kunnen starten straks...
|
|
|||
|
|||
Dat zou wel mooi zijn ja
|
|
|||
|
|||
Update:
Het is me gelukt om in het main menu van de iphone, de instellingen van voice-control te veranderen. ik weet nog niet hoe ik voice control aan moet zetten. |
|
|||
|
|||
waar heb je dit veranderd? mag ik ook zover als jou komen zodat ik ook kan knutselen om dit aan de praat te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk mag je dat
|
|
|||
|
|||
kzou wel graag willen meehelpen maar kweet ni echt hoe ik daaraan moet beginnen. maar ja als het u lukt laat iets wete eh suc6
|
|
|||
|
|||
wil je dat dan uitleggen Coentje?
|
|
|||
|
|||
Niet zo ongeduldig.
|
|
|||
|
|||
ik wil eerst zeker weten dat voice control het gaat doen.
Ik heb inmiddels al tig keer m'n iphone gerestored |
|
|||
|
|||
Het ziet er naar uit dat de Voice-control niet gaat werken op de iphone 3g.
Wegens gebrek aan onvoldoende ram. Ik blijf mn best doen om het te laten werken maar ik kan niks beloven. Ik houd jullie up-to-date als ik meer nieuws heb. |
|
||||
|
||||
zelfs als het zou werken, zou ik het niet gebruiken. Ik gok dat de iPhone 3G er te langzaam van wordt. Dat is waarschijnlijk de reden waarom het alleen voor de 3GS
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee ik denk niet dat het aan het RAM ligt. Het is gewoon alleen in de 3GS gedaan omdat apple wil dat we upgraden. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb de meeste bestanden van de voice control wel gevonden maar ik weet niet hoe ik voice control kan activeren. Normaal zou hij moeten werken als je de home button een paar seconde indrukt maar dat werkt dus niet..
|
|
|||
|
|||
Heb je ook het bestand VoiceOverTouch.app in the CoreServices map staan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik wil voicecontrol
al die apps met voice control zijn waardeloos. (ze hebben geen ipod control) |
Labels |
functies, iphone 3g, iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alleen 3G functies op een 3GS | J0hann | iPhone algemeen | 6 | 17-09-09 22:45 |
Welke functies van de 3GS te gebruiken op 3G | rl88 | Archief | 1 | 10-06-09 23:45 |
Functies op homescreen plaatsen | Niek_ | iPhone algemeen | 3 | 04-12-08 13:15 |
iPhone en functies | Silencer001 | iPhone algemeen | 9 | 23-06-08 19:50 |
Headset functies | bram87 | Archief | 3 | 06-03-08 10:15 |
|
|