helderheid "auto" werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb mijn helderheid op automatisch staan en het scherm wordt ook. Netjes lichter als ik in de zon sta MAAR! Hij wordt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoi ik heb mijn helderheid op automatisch staan en het scherm wordt ook. Netjes lichter als ik in de zon sta MAAR! Hij wordt niet vanzelf donkerder als het donker is. Ik moet hem namelijk locken en unlocken en dan pas dimt ie. Is dit normaal ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplossing voor Wi-Fi "werkt niet" op iPhone 2G? | iPhoneMad | Wi-Fi | 0 | 15-06-10 00:31 |
Software: "Huidige lokatie" in "Kaarten" niet correct | Lancia | iPhone Navigatie | 14 | 10-10-09 14:57 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
Het icoontje "Telefoon" werkt niet meer | Kenanus | iPhone algemeen | 7 | 14-08-08 18:29 |
|
|