Firewire kills Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) En je hebt zeker gulle ouders, aangezien je aangaf niet te willen werken?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En je hebt zeker gulle ouders, aangezien je aangaf niet te willen werken?!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Neuh gewoon mn zakgeld ervoor gebruikt. + ik bouw goede pc's en verpats ze dan en dan kan je dr een mooie winst uithalen.
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
ok
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
als het met USB is kan er denk ik niets mislopen
|
|
||||
|
||||
Ik heb net een moederbord laten vervangen.
kosten: €345,- incl BTW.... wat moet je anders? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dat wil ik ook wel weten eigenlijk
|
|
||||
|
||||
Ja bij fixsupport.
het was even wachten op het moederbord maar hij is eindelijk binnen. Moet wel weer laten unlocken nu... maar ja, dan kan ik tenminste weer mijn Iphone gebruiken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil ook graag weten of het veilig is om op die manier de iPhone op te laden aangezien er bij mijn iPhone uit de USA natuurlijk een adapter met een USA aansluiting zit. Heb het nog niet durven uitproberen aangezien ik de laatste dagen veel lees over iPhones die "gefried" zijn na verkeerd gebruik van accesoires. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Nee, firewire zijn laders zijn de opladers die je bij de oude type ipods kreeg.
Je moet gewoon een verloopstekker kopen van US naar EU. Of je koopt bij de dixons een originele europese USB-oplader voor de iPod. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, mijn vraag ging niet over firewire maar over de bij de iPhone geleverde usb lader en dan met een euro "8" stekkertje eraan ipv de usa aansluiting. |
|
||||
|
||||
Dit is het probleem:
Hoef je alleen dit op de iPhone adapter te zetten: http://www.yagoda.nl/yagoda-adverten...%20US-EU/1.jpg OF iets wat ongeveer dit is: http://www.asia-product.com/images/adaptor3.jpg (zonder USB natuurlijk) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
firewire trug zetten op iphone | jamaica | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 14:29 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
Windows: Iphone - Itunes - connector (usb/firewire) | spiegelaere | iTunes | 4 | 07-04-08 14:25 |
firewire gaat niet? | fromalk | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 30-09-07 14:03 |
|
|