geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb sinds 3 weken mijn iphone 3G. vandaag opeens geen geluid als ik iemand bel of gebeld wordt. het gekke is dat ik de beltoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen geluid
heb sinds 3 weken mijn iphone 3G. vandaag opeens geen geluid als ik iemand bel of gebeld wordt. het gekke is dat ik de beltoon wel hoor maar niet kan antwoorden en ook niks hoor van wat er aan de andere kant gezegd wordt en zij kunnen mij ook niet horen. zet ik onder het bellen de luidspreker aan, handsfree of hoe noem je dat, dan kan ik wel horen en wordt ik ook verstaan. hoe kan dit???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
uhm ik weet ook niet wat het probleem kan zijn.
een neef van mij heeft hetzelfde probleem en hij heeft zijn iphone 3g al 2x opgestuurd en dan zeggen ze dat ze niks hebben kunnen vinden.. dus ongerepareerd teruggestuurd |
|
|||
|
|||
ben er vandaag mee naar de tmobile shop geweest. na een reset (maar dit had ik zelf ook al gedaan maar toen hielp het niet) door de medewerker deed hij het weer gewoon. snap er niks van. maar even zien of het nog terug komt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|