tethering en visual voicemail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, Nadat ik vandaag een voicemail bericht verwachte en deze niet kreeg ging ik zelf me visual voicemail maar eens testen en inderdaad! het werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tethering en visual voicemail
Ola,
Nadat ik vandaag een voicemail bericht verwachte en deze niet kreeg ging ik zelf me visual voicemail maar eens testen en inderdaad! het werkte niet na wat lezen blijkt de combinatie vis.VM en tethering (via een ipcc file te installeren) niet helemaal goed te werken... deze file verwijdert en voila Voicemail deed het weer tethering uiteraard niet meer..... Na zoeken in wat discussies kom ik er nog steeds niet helemaal uit, misschien zoek ik verkeerd maar anders iemand met deze zelfde problemen? Ik zoek dus een oplossing om zowel Vis VM, tethering en mms te laten werken.. Alvast bedankt! Garth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De volgende manier via een mobileconfig bestand is getest (EN goedbevonden) door meerderen en ook al eerder besproken in een ander topic, maar dat topic is erg groot geworden, dus onoverzichtelijk (en ook gaat het daar over alle providers door elkaar)...
Hierbij even snel voor de T-Mobile i-klanten, de manier om Tethering & VVM & MMS allemaal werkend te krijgen: Ga op je iPhone naar deze site en klik op de bovenste link (en installeren maar). Na installatie ga je naar Instellingen > Algemeen > Netwerk. Tadaaa!
|
|||
|
|||
Buur, je bent een topper! ik kon indeed niet meer het juiste bestand vinden door alle tehtering topics... deze werkt indeed perfect! alle 3 de dingen werken weer als een trein!
thx! |
|
|||
|
|||
bij mij werkt tehtereing nu ook Thx
|
Labels |
tethering, visual voicemail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
na tethering geen visual voicemail hoe resetten | Tamara1980 | iPhone algemeen | 3 | 04-11-09 19:43 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Visual voicemail + 3G | dynamiet | Odido (T-Mobile) | 2 | 17-07-08 20:10 |
|
|