Probleem met Rabofoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraag. Als ik met de Iphone de Rabofoon bel en ik kom bij het intoetsen van mijn rekening nummer dan geeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Rabofoon
Ik heb even een vraag.
Als ik met de Iphone de Rabofoon bel en ik kom bij het intoetsen van mijn rekening nummer dan geeft de rabofoon aan dat dit nummer niet herkent wordt. Iemand enig idee of daar een oplossing voor is? Kun je de toetsen ook veranderen van pulse naar iets wat de computer wel herkent? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met Iphone synchen met Windows 7 64 bit | jacobkugel | iPhone algemeen | 0 | 04-03-11 12:06 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Probleem met Todo syncen (met Appigo sync) | jayjay00 | iPhone Apps | 3 | 19-01-10 21:23 |
fout probleem met server. verbinding met Wi-Fi/3g lijkt in orde??? | misty1980 | Wi-Fi | 5 | 29-11-09 16:09 |
|
|