//

Elke nacht je iPhone opladen is dat kwadelijk?

Elke nacht je iPhone opladen is dat kwadelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Je vraag nog een keer stellen hoeft natuurlijk niet. Evmw heeft er ook al op gereageerd: Ik zou toch maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-07-09, 15:06
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Je vraag nog een keer stellen hoeft natuurlijk niet.
Evmw heeft er ook al op gereageerd:
Ik zou toch maar niet opladen met 12V. De iphone wordt via een usb aansluiting geladen en die is 5V.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-07-09, 15:18
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fgeer Bekijk bericht
Ik zou toch maar niet opladen met 12V. De iphone wordt via een usb aansluiting geladen en die is 5V.
Ik neem aan dat hij met 12V de firewire lader bedoelde, al is opladen via firewire bij de iPhone (of alleen iPhone 3G/3GS) volgensmij niet meer mogelijk itt de oudere iPod modellen. Mocht het wel kunnen mag het geen kwaad zijn overigens, anders zou je ook al je oude docks en andere accesoires in de container kunnen gooien.
  #23  
Oud 27-07-09, 15:47
cyberchase cyberchase is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Idd het 1x plaatsen is genoeg........

Ik heb namelijk de iphone aangesloten op een Alpine autoradio, alles werkt goed, alleen krijg ik de melding als ik hem aansluit, dat deze accessoire niet geschikt is voor de Iphone. Voorheen had ik een Ipod aangesloten op deze radio. Volgens de Autoradioleverancier is het niet goed om de Iphone hierop aan te sluiten i.v.m. een ander voltage......
De Ipod en nu de Pihone zijn via de USB aangesloten..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het goed om je ipod/iphone de hele nacht op te laden? NoWayOut iPhone algemeen 18 04-01-11 15:28
Iphone opladen door usb maar als laptop uit is stopt opladen. Ancotje iPhone algemeen 4 11-12-09 09:37
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... Guest-20151113171500 iTunes 6 22-12-08 11:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:13.