Recente gespreken wissen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand hoe je enkele telefoonnummers (of contacten) uit je lijst recente gesprekken kan halen ? Je kan wel de hele lijst wissen maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Recente gespreken wissen
Hallo,
Weet iemand hoe je enkele telefoonnummers (of contacten) uit je lijst recente gesprekken kan halen ? Je kan wel de hele lijst wissen maar ik wil bv. 1 of 2 uit die lijst kunnen wissen zodat de rest blijft staan!? Alvast bedankt. Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan, itt de smsjes, nog steeds niet. Moeten we met z'n allen toch maar eens aan meneer Apple gaan vragen. Eigenlijk basisfunctionaliteit toch?
|
|||
|
|||
Ik mis het ook, al is er wel een app voor (kan even niet zo gauw vinden welke)
|
|
||||
|
||||
Via Cydia CallClear ($2,99) zou het moeten kunnen. Ik heb er overigens geen ervaring mee.
De oude oplossing 'iLog' is kennelijk niet meer beschikbaar (een app in Cydia met deze naam 'doet' nu iets anders zo te zien) |
|
||||
|
||||
Ik zie net in Cydia een app staan waarmee het kan
Recent/CallLog Delete Kost $ 1,49
|
|||
|
|||
nummers verwijderen uit lijst 'Recent'
Goede middag,
Is het mogelijk om in de lijst van Recent gebruikte telefoonnummers slechts één of enkele nummers te verwijderen in plaats van de hele lijst? Ik heb nl. niet altijd de behoefte om de hele lijst te wissen... Sommige nummers wil ik gewoon nog even laten staan. Dat geldt ook voor de lijst met gemiste nummers. Groet, Edward |
|
||||
|
||||
alleen met jailbreak
|
||||
|
||||
Topic samengevoegd
|
|
|||
|
|||
ja dat kan met jaillbreak dan ga je via cydia het downen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
recente gesprekken lijst blijft leeg | nil889 | iPhone algemeen | 0 | 06-03-11 15:43 |
recente gesprekken blijft leeg | ggoris | iPhone algemeen | 5 | 07-12-10 04:37 |
Vraagje ivm mail (# recente berichten) | OliverI | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 18:48 |
bugje bij het wissen van recente gesprekken in combinatie met multitask? | hbieshe | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 19:23 |
Recente oproepen leeg | Merlijn | iPhone algemeen | 5 | 01-03-09 20:22 |
|
|