Probleem na update OS 3.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mag ik nog even wat vragen over het herstellen. Als ik 'm herstel ben ik alle gegevens kwijt. Maar de apps die ik nu heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mag ik nog even wat vragen over het herstellen.
Als ik 'm herstel ben ik alle gegevens kwijt. Maar de apps die ik nu heb gekocht/gedownload kan ik er daarna weer gewoon opzetten (vanuit iTunes)? Heb ik na herstel firmware 3.0.1 of 3.0? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag ik vragen hoe u je iPhone volledig opnieuw hebt laten herstellen? |
|
|||
|
|||
@ XIII
Ik heb mijn mail opnieuw in moeten stellen. Ikzelf heb een hotmail account en hoe je je hotmail account moest activeren staat omschreven in een artikel van iphoneclub: Windows Live Hotmail krijgt POP3-ondersteuning: makkelijker Hotmail op de iPhone ontvangen > Nieuws > iPhoneclub.nl Met kalender heb ik nog geen ervaring. Is dit de agenda? Mijn agenda punten heb ik namelijkw el weer terug dmv synchroniseren @ Aiwa Als je je iPhone als een nieuwe iPhone hersteld ben je inderdaad alle gegevens kwijt. Deze kun je echter wel weer terug krijgen door je iPhone te synchroniseren met iTunes. Dus alle contactgegevens, apps, agendapunten en muziek krijg je dan weer terug. Nadat je hersteld hebt, heb je altijd de nieuwste firmware op je iPhone. In dit geval dus OS 3.0.1 Met agendapunten moet ik wel er bij opmerken dat ik een Mac heb. Deze lopen vloeiend in elkaar over. Met de agenda op windows, durf ik het niet te zeggen |
|
|||
|
|||
als je denkt dat het een van je apps is kan je beter die app wel installeren en dan push bij mail uit zetten en berichtgeving uitzetten kijken of dat werkt laat me horen of het heeft gewerkt
|
|
|||
|
|||
@ Aiwa
Smsjes en foto's ben je wel kwijt. Dus sla de foto's eerst op op je computer alvorens te beginnen met herstellen. |
|
||||
|
||||
Hm... Bijna 10 mail accounts en zo'n 20 agenda's opnieuw in te stellen dan...
Ja, ben een beetje schizofreen Eens zien of dat niet anders kan...
|
||||
|
||||
Onzin, met een reservekopie zet hij ook je foto's en sms-jes terug, net zoals je contacten, bel geschiedenis, bepaalde instellingen zoals mobiel internet, mail accounts enz....
|
|||
|
|||
systeem update
Na de laatste systeemupdate heb ik ook problemen en werken al mijn aangeschafte programma's van de Appstore niet meer.
Wel blijven alle standaard Apple programma's op mijn Iphone 3gs het doen. Heeft iemand dit probleem ook en wat doe je eraan. Heb reeds gereset e.d. gr Sokje |
|
||||
|
||||
Zijn het apps die wel op 3.0 werken of moeten ze nog aangepast worden?
|
|
|||
|
|||
een vraagske, is er iemand die weet hoe het met itunes en de iphone zit na de update van lepoard 10.5.8.
is deze okee voor jailbreakers. mag ik deze update instaleren . zal deze update itunes mee upgraden. enz... please let me know greetings |
|
||||
|
||||
inmiddels alle apps terug geinstalleerd en mijn problemen lijken opgelost?
|
|||
|
|||
Klinkt mss heel raar, maar sinds ik de update naar 3.0.1 heb gedaan heb ik het gevoel dat mijn batterij langer mee gaat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Meerdere mensen hadden problemen nadat ze hun reservekopie hadden meegenomen. Nadat ze hersteld hadden zonder hun reservekopie terug te hebben gezet, waren de problemen opgelost. Vandaar dat ik dus zei dat je alles ff opnieuw moet instellen, maar dan wel je foto's en smsjes kwijt bent. Gewoon een waarschuwing dus. Laatst gewijzigd door juliantomoriati; 06-08-09 om 13:17. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nadat mijn iPhone gefixed is van alle problemen heb ik ook het idee dat de batterij langer meegaat. Inmiddels zijn we 22 uur verder, nadat die gemaakt is en tevens volledig opgeladen, maar mijn batterij-indicatie is nog steeds vol!
|
|
||||
|
||||
bij mij ook nog steeds alles ok
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Vandaag geen Trails gebruikt en push (mail) uit. Nu rond 14:30 zo'n 50% ipv 20%...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij mij gaan al mijn pop mails yahoo en hotmail langs gmail |
|
|||
|
|||
Al je na de herstel weer OS 3.0.1 hebt, ligt het batterijprobleem dan wel aan de upgrade??
Als ik het goed begrijp is het dus het beste om de de iPhone te herstellen en dan als een nieuwe te herstellen. Hierdoor wordt er geen reservekopie teruggezet. Daarna de instellingen zelf even opnieuw doen en de apps installeren. Ben ik er dan, of mis ik nog iets? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update probleem | mark_59 | iPhone algemeen | 3 | 28-07-10 11:26 |
probleem na update | Marc14 | iPhone algemeen | 5 | 26-07-09 00:03 |
Update Probleem. | Goerez | iPhone algemeen | 12 | 19-03-09 00:32 |
Probleem Na update 2.2.1 | tjeuke20 | Archief | 1 | 31-01-09 20:09 |
Update 2.2 probleem | suby555 | iPhone algemeen | 9 | 23-11-08 11:41 |
|
|