DFU met kapotte Power knop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Euhm... mijn topic met mijn persoonlijk verhaal is vervangen?? Ik heb andere dingen meegemaakt dan deze topicstarter.. en mijn iPhone is een 3G... mag ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Euhm... mijn topic met mijn persoonlijk verhaal is vervangen?? Ik heb andere dingen meegemaakt dan deze topicstarter.. en mijn iPhone is een 3G... mag ik mijn perosonlijk topic trug plz?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
maar gaat over soortgelijk probleem als je doorleest .
|
|||
|
|||
Aan/uit Knop defect, Unlock
Hallo,
We hebben een iphone 2G hier waarvan de aan en uit knop het niet doet. Ik weet hoe ik hem moet jailbreaken en unlocken met redsn0w maar kan hem niet in DFU modus krijgen. Ik heb kon hem wel herstellen met shift maar kreeg een foutmelding 1604. Ik heb iReb gebruikt enz enz, is er geen makkelijkere manier om hem te unlocken en te activeren? Mn zusje heeft hem geupdate naar 3.1.3... En nu zit ze op emergency call screen. Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Als het goed is zorg "Spirit" hiervoor. dit kan je vinden op http://www.spiritjb.com
Dit programma jailbreaked/unlocked je iPhone 2G gelijk. Laatst gewijzigd door kanters; 26-05-10 om 13:01. |
|
||||
|
||||
Probeer nu nogmaals een 3.1.3 customfirmware te installeren (zonder DFU). Als dat niet werkt kan je beter even je iPhone laten herstellen. Dat kost niet zoveel. Als je eenmaal hebt kunnen herstellen naar een 3.1.3 customfirmware dan kan je unlocken met Bootneuter.
Spirit kan je, in tegenstelling tot wat kanters hierboven zegt, niet gebruiken want die activeert noch unlockt je iPhone. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Zonder DFU lukt het ook niet want dan krijg ik de menu van iTunes niet te zien waar je kunt herstellen. Enige wat ik zie is, dat de simkaart niet word ondersteund. Zal ik wachten tot er een nieuwe manier uitkomt of zou er niks meer uitkomen i.v.m. de nieuwe iphone. Als iemand het toch weet zou het leuk zijn |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
Het enige dat je dan nog kan proberen is je iPhone in DFU zetten dmv ZiPhone. Een nieuwe iPhone komt er in juni aan |
Labels |
dfu, jailbreak, powerbutton, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kapotte iPhone zonder DFU. Hacktivatie | The Unbelievable | Jailbreak | 3 | 30-03-11 20:10 |
iPod touch: Jailbreaken van Ipod touch 3g. 4.2.1 Kapotte power button | visje92 | Jailbreak | 8 | 14-03-11 23:11 |
iPhone: Jailbreaken 3G zonder werkende power knop | Rolfie_P | Jailbreak | 5 | 22-11-10 23:54 |
iPhone 1e gen.: unlocken zonder power knop met nu 3.0 er op | jeroenvdd | Unlock | 18 | 27-09-09 18:44 |
Probleem; power knop is kapot | iTim | iPhone algemeen | 7 | 15-03-09 20:55 |
|
|