De "E" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nu in België en bij het netwerk staatnu een E, dit staat toch voor Edge? Waarom bestaat dit niet (meer) in Nederland? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De "E"
Ik ben nu in België en bij het netwerk staatnu een E, dit staat toch voor Edge? Waarom bestaat dit niet (meer) in Nederland?
Ik heb altijd zo'n rondje OF 3G... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is idd EDGE.
Weet niet waarom dat in NL niet meer ondersteund wordt.... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja maar gprs is langzamer weer dan Edge toch.
gprs - edge - 3G dus waarom hebben we in NL geen EDGE meer? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja helaas geen EDGE idd. Maar heb geluk en sinds kort hebben we 3G hier in dit kleine dorpje waar ik nu ben.
alleen onderin in huis werkt de 3G niet hehe maar dat is te verwaarlozen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|