Webmailaccount van school instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn school (Hogeschool van Amsterdam) maakt gebruik van een webmailsysteem van Sun Microsystems. Ik zou heel graag de mail ook op mijn iPhone ontvangen. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Webmailaccount van school instellen
Mijn school (Hogeschool van Amsterdam) maakt gebruik van een webmailsysteem van Sun Microsystems.
Ik zou heel graag de mail ook op mijn iPhone ontvangen. Ik weet echter niet precies hoe ik dit moet instellen. De volgende informatie kon ik hierover vinden op de site van mijn school: Citaat:
Bij voorbaat dank, Natural High |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als jouw webmailaccount noch POP3 noch IMAP4 ondersteunt, is het niet mogelijk deze mail met de iPhone of een andere mailclient te ontvangen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
LDAP gaat over je adresboek, niet over je e-mail.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het bijhouden van je cijfers op school | msunique | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 07-05-14 00:28 |
Email van @home instellen | hapdruijts | iPhone algemeen | 3 | 22-06-12 09:16 |
Mail van school op m'n iphone | hayphone | iPhone algemeen | 30 | 04-08-10 14:29 |
Volume instellen van luidspreker? | hansem | iPhone algemeen | 0 | 17-08-09 16:42 |
|
|