Langere vibratie bij ontvangen sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De extensis bleven toch het zelfde? En ja ze staan gelijk zoals ik ze uit men iphone heb gehaald :s grtz...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De extensis bleven toch het zelfde? En ja ze staan gelijk zoals ik ze uit men iphone heb gehaald :s
grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
met de laatste update van customize kun je t trillen van je gsm bij sms, bellen en alarm aanpassen.
|
|
|||
|
|||
Dit werkt volgens mij niet in 1.1.3.
Hier niet in ieder geval... Weet iemand nog een andere manier ? |
|
||||
|
||||
anders zelf aanpassen????? de plist.
Heb tgedaan de plist in 113 aangepast, heb er een nieuwe topic van gemaakt : smsnotify voor 1.1.3. deze zal dus werken. Laatst gewijzigd door croiman; 18-02-08 om 16:35. |
|
||||
|
||||
kunt de waarde na t installeren nog veranderen van die 15sec als je da wil
|
|
||||
|
||||
hier is een tut voor windhoos gebruikers met fotootjes bij
iClarified - iPhone - How to Make iPhone SMS Alert Vibrate Longer Using Windows |
|
||||
|
||||
Iemand een idee waar ik dit alles kan instellen in de 2.0 firmware?
Ik had via Cydia een optie geïnstalleerd om het trillen langer te hebben. Ik heb daarna de optie toch maar weer ge-deïnstalleerd maar nu trilt hij helemaal niet meer. Ik maak dit wel vaken mee dat programma's die ik installeer via Cydia geen backup aanmaken om zodoende de originele instellingen terug te kunnen zetten naar een de-installatie. Zeer slecht. De originele bestanden worden vervangen door een aangepaste en haal je de software weer weg wordt gewoon het aangepaste bestand verwijdert en heb je niks meer!!!
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-07-08 om 14:44. |
|
||||
|
||||
Update:
Het betreffende bestand (SystemSoundVibrationPatterns.plist) staat nu in "/System/Library/PrivateFrameworks/Celestial.framework/" Het originele bestand was niet weg maar was niet hernoemd naar zijn originele naam na de un-install. Zeer slecht van diegene die het programma heeft geschreven! Dit heb ik er nu van gemaakt: <key>Default</key> <dict> <key>Intensity</key> <real>1</real> <key>OffDuration</key> <real>0.4</real> <key>OnDuration</key> <real>2.0</real> <key>OffDuration</key> <real>0.4</real> <key>OnDuration</key> <real>2.0</real> <key>TotalDuration</key> <real>4.8</real> </dict> Laatst gewijzigd door iScorpio; 24-07-08 om 15:08. |
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe ik SSH moet gebruiken en van de Wiki wordt ik ook niet veel wijzer, zou iemand mij op een andere manier uit kunnen leggen hoe dat ik mijn telefoon langer kan laten trillen na een sms.
Heb US 4GB firm:2.0 (heb m nu 1 week) |
|
||||
|
||||
Rasz, heb je de zoek optie al eens geprobeerd op dit forum. Gewoon 'openssh' (zonder de komma's) ingeven.
Voorbeeld onderwerp is: https://forum.iculture.nl/f59/i...8-openssh.html |
|
||||
|
||||
Is Openssh het zelfde als SSH (ja ik weet het ben nog een broekie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het nu gevonden, maar nu trilt hij helemaal niet meer als ik een sms heb gekregen. Ook niet bij de update van Scorpisoft.. Ook als ik de back up er weer op zet..
|
|
||||
|
||||
Heb je je telefoon herstart nadat je het bestand vervangen hebt?
|
|
||||
|
||||
Ja, maar waarschijnlijk heb ik het origneel er weer terug gezet, of iets fouts verandert.
Ik heb nu van de hackintosh site gekopieerd en even kijken of hij het nu wel doen.. Edit: Nee hij trilt nog steeds niet als ik een sms krijg.. |
|
||||
|
||||
Geen tril meer bij sms
Ik heb na een verandering aan een bestand in mijn iphone geen tril meer bij mijn sms.
Ik had nu deze vraag: Zou iemand [die een iphone 1 gen heeft met fw 2.0] het volgende bestand kunnen uploaden, omdat mijn iphone geen tril meer geeft. Graag het origneel of het gemodificeerde bestand. Het staat op de volgende plaats. mod edit: bericht even hier heen verplaatst. Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-08-08 om 13:57. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt! hij doet het nu en hij is helemaal super!
Als ik nog iets terug kan doen ooit |
|
||||
|
||||
http://vietserver.info/plist/ is een nieuwe site om ze te converten
|
|
|||
|
|||
ik kan smsnotifier niet vinden bij installer enig idee waar ik moet zoeken?
en hij geeft steeds: ERROR can't find host hoe kan ik dat verhelpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
sms ontvangen bij email | tankist | iPhone algemeen | 1 | 12-03-09 16:36 |
geen geluid bij ontvangen van sms | vliegen | Archief | 3 | 06-04-08 13:08 |
Contact foto bij ontvangen van SMS | Roue | Muziek, foto & video | 4 | 13-12-07 14:09 |
|
|