Langere vibratie bij ontvangen sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gewoon het programma asVibra gebruikt dat je kan vinden in de installer. je moet wel eerst de community sources installeren. Het programma werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon het programma asVibra gebruikt dat je kan vinden in de installer. je moet wel eerst de community sources installeren. Het programma werkt perfect. Bij asVibra trilt de iphone langer. En je hebt ook nog asVibra3 en dat zorgt ervoor dat hij 3 keer trilt. Je kan dus kiezen. Ik ben heel tevreden met dit programma, gemakkelijk en snel.
Hopelijk hebben jullie er iets aan. Thomas |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Overweeg Intelliscreen voor je bibber avonturen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Met Intelliscreen kan je een herhalende sms toon instellen. Dan gaat hij om de 5 minuten een geluid geven en vibreren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het probleem is wel, dat het een vrij duur programma is en dat er nog altijd geen crack voor is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
k doe het nog zen oude manier, k ga rechtstreeks naar de file *.plist en pas handmatig aan, geen onnodige apps op iphone.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
sms ontvangen bij email | tankist | iPhone algemeen | 1 | 12-03-09 16:36 |
geen geluid bij ontvangen van sms | vliegen | Archief | 3 | 06-04-08 13:08 |
Contact foto bij ontvangen van SMS | Roue | Muziek, foto & video | 4 | 13-12-07 14:09 |
|
|