12 volt auto oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net een nieuwe auto oplader gekocht echter na een dag lade hij niet meer op. Terug naar de winkel en ik kreeg een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
12 volt auto oplader
ik heb net een nieuwe auto oplader gekocht echter na een dag lade hij niet meer op. Terug naar de winkel en ik kreeg een nieuwe. Echter ook deze hield het maar een dag vol. Raar is dat het LED lampje bij alle twee wel branden maar de iphone niet oplaad.
de auto en de lader zijn beide 12 volt?? Hoe kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Stuk...?
Weet je zeker dat ie ooit heeft geladen? 3GS (ik weet niet of je die hebt) heeft een andere aansluiting qua voeding waardoor opladers die op oudere iPhones werken met de nieuwe 3GS ineens niet meer werken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jazeker mijn 3GS lade in de auto tijdens het navigeren maar hield er ineens mee op, de tweede had het zelfde probleem. |
Labels |
12 volt, auto, opladen, stuk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone laad niet meer op in de auto en op 220 volt | adberger | iPhone algemeen | 0 | 25-03-11 13:25 |
iPad 12 volt lader | mail.eve | iPad algemeen | 17 | 26-12-10 16:46 |
Muziek: Auto oplader & muziek afspelen | StephenHunter | Muziek, foto & video | 0 | 16-06-10 22:04 |
Opladen met 110 Volt (60Hz)?? | Tuur | iPhone algemeen | 3 | 23-04-10 21:30 |
|
|