//

12 volt auto oplader

12 volt auto oplader discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb net een nieuwe auto oplader gekocht echter na een dag lade hij niet meer op. Terug naar de winkel en ik kreeg een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-09, 17:28
ghans1965 ghans1965 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nuth
Berichten: 6
Standaard 12 volt auto oplader

ik heb net een nieuwe auto oplader gekocht echter na een dag lade hij niet meer op. Terug naar de winkel en ik kreeg een nieuwe. Echter ook deze hield het maar een dag vol. Raar is dat het LED lampje bij alle twee wel branden maar de iphone niet oplaad.

de auto en de lader zijn beide 12 volt??

Hoe kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-08-09, 17:34
kingster kingster is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 142
Standaard

Stuk...?

Weet je zeker dat ie ooit heeft geladen? 3GS (ik weet niet of je die hebt) heeft een andere aansluiting qua voeding waardoor opladers die op oudere iPhones werken met de nieuwe 3GS ineens niet meer werken.
  #3  
Oud 21-08-09, 17:58
ghans1965 ghans1965 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nuth
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kingster Bekijk bericht
Stuk...?

Weet je zeker dat ie ooit heeft geladen? 3GS (ik weet niet of je die hebt) heeft een andere aansluiting qua voeding waardoor opladers die op oudere iPhones werken met de nieuwe 3GS ineens niet meer werken.

Jazeker mijn 3GS lade in de auto tijdens het navigeren maar hield er ineens mee op, de tweede had het zelfde probleem.
Reageren

Labels
12 volt, auto, opladen, stuk



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone laad niet meer op in de auto en op 220 volt adberger iPhone algemeen 0 25-03-11 13:25
iPad 12 volt lader mail.eve iPad algemeen 17 26-12-10 16:46
Muziek: Auto oplader & muziek afspelen StephenHunter Muziek, foto & video 0 16-06-10 22:04
Opladen met 110 Volt (60Hz)?? Tuur iPhone algemeen 3 23-04-10 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.