Mijn iphone laad niet meer op in de auto en op 220 volt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone liefhebbers, ik heb een vreemd probleem met de iphone 4, de iphone laad alleen nog maar op via de usb van de computer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone laad niet meer op in de auto en op 220 volt
Beste iphone liefhebbers,
ik heb een vreemd probleem met de iphone 4, de iphone laad alleen nog maar op via de usb van de computer. Met het orginele kabeltje op 220 volt en in de auto wordt mijn batterij niet meer opgeladen. Carkit van tomtom met andere iphone gecontroleerd, werkt prima lampje brand en laad wel op. De iphone 3gs laad wel op de 220 volt stekker. Dit probleem is zomaar ontstaan. Wie o wie heeft advies Ad |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs laad niet meer op! | miss_cutie | iPhone algemeen | 1 | 12-05-11 14:02 |
Iphone laad niet meer (springboard programma's) | SergioEdelman | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-04-10 22:05 |
iphone gevallen nu laad hij niet meer! | apler | iPhone algemeen | 9 | 22-03-10 09:42 |
iPhone wordt niet meer herkend en laadt niet op. | petjon | iPhone algemeen | 20 | 17-11-09 19:55 |
12 volt auto oplader | ghans1965 | iPhone algemeen | 2 | 21-08-09 17:58 |
|
|