death grip discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo forumleden, ben erg benieuwd naar leden die met de iphone 4 death grip hebben zo ja wat is de beste oplossing ik hoorde iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
death grip
hallo forumleden,
ben erg benieuwd naar leden die met de iphone 4 death grip hebben zo ja wat is de beste oplossing ik hoorde iets over carbon skin cover voor de voorkant achterkant en de zijkanten zal dat de oplossing zijn? en wat vinden jullie van de brando screenprotector. mvg bellen5 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb er totaal geen last van, maar ik hou de telefoon dan ook niet zo dom vast, en wie doet dat nou ook, alleen zeurders die zeggen dat ze er last van hebben. Zoals Steve Jobs zei, just don't hold it that way. Gebruik de iPhone gewoon eerst eens zonder zo'n hoesje en je zult zien dat er helemaal geen problemen zijn. Het is allemaal een enorme opgeblazen toestand en natuurlijk blijven er overal mensen schrijven dat ze er last van hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Death grip [gratis case/hoesje hoe?] | kami124 | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:06 |
Death grip vodafone? | DaveD30 | Vodafone | 38 | 23-12-10 16:41 |
Death Grip 3GS | Upodtouch | iPhone algemeen | 5 | 09-11-10 17:19 |
death grip | Dexstron | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 18:41 |
|
|