Death Grip 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn Iphone 3GS vast hou maakt niet uit met welke hand gaat de signaal van 4/5 blokjes naar geen service. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Death Grip 3GS
Hallo,
Als ik mijn Iphone 3GS vast hou maakt niet uit met welke hand gaat de signaal van 4/5 blokjes naar geen service. Ik heb mijn Iphone 3GS gister nog gekocht hoe kan dat? Provider : T-Mobile Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klinkt mij als bullsh*t in de oren.
Ik merk daar helemaal niks van? Als jij je huis ingaat met je iPhone in je zak en hem dan binnen gebruikt wordt het scherm volgensmij pas ververst wanneer je scherm weer in werking treed, dus je zit eerst nog met gegevens van voordat je de telefoon in je zak stopte en dan ververst ie, waardoor je de indruk krijgt dat het komt doordat je hem in je hand pakt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voordat ik het in me hand vast heb is het 4/5 blokjes als ik het in me handen hou word het 'geen service'. Ik heb mijn simkaart bij een andere Iphone 3GS 32GB gedaan maar daar doet hij het wel goed. Alsjeblieft kan iemand me helpen pls. |
|
|||
|
|||
Dan zul je je hulp toch echt bij T-Mobile moeten zoeken.
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...3gs-4-1-a.html
Nadat ik dit heb gezien ben ik een beetje opgelucht, ik ben niet de enige dus en moet geduldig wachten op een software update. |
|
|||
|
|||
de antenne van de 3gs en 3g zit onderaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
death grip | bellen5 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 12:17 |
Death grip [gratis case/hoesje hoe?] | kami124 | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:06 |
Death grip vodafone? | DaveD30 | Vodafone | 38 | 23-12-10 16:41 |
death grip | Dexstron | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 18:41 |
|
|