keyboard click verdwenen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks de juiste instelling, keyboard klik AAN hoor ik sinds vandaag geen keyboard klik meer. Het enige wat ik heb gedaan is een applicatie geinstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
keyboard click verdwenen?
Ondanks de juiste instelling, keyboard klik AAN hoor ik sinds vandaag geen keyboard klik meer. Het enige wat ik heb gedaan is een applicatie geinstalleerd en weer gedeinstalleerd (CameraPro). Iemand een tip hoe ik de toetenbord klik weer terug krijg? Tks voor de hulp en goede jaarwisseling
(iphone 1.1.2 met nextsim wk 50 versie) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al je toestel ge-power-cycled...???
|
||||
|
||||
Citaat:
Niet getest, maar een aanname.
|
|||
|
|||
Tks voor de antwoorden net voor de oliebollen en carbid.. Yep, powercycle lostte niets op. Ik ga nogmaals proberen die camsoftware te installeren en de-installeren. Ben naar mijn weten niet aan instellingen geweest dus heb er ook weinig hoop op. Wellicht ergens een patch te vinden 'resotore key click' ??????Alle tips nog steeds welkom!
Cheers (iphone 1.1.2, 4.6 wk 50 nextsim NL) |
|
|||
|
|||
nope...opnieuw campro installeren en weghalen had geen resultaat
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je je iPhone even moet restoren, dan zal het probleem wel verholpen zijn.
|
|
|||
|
|||
Oef...het eerlijke antwoord is dat ik niet door had dat er boven de volme schakelaars links nog een schuifschakelaartje zit!!!!! My mistake... R T F M...grrr
|
|
||||
|
||||
toch leuk dat er niets kapot is aan je iPhone, als alle problemen zo makkelijk op te lossen zouden zijn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Windows: Click and buy | Giovanca | iTunes | 8 | 07-10-10 22:30 |
Click and buy | June. | iPhone Apps | 4 | 01-01-10 17:48 |
click and buy | callmeHK | Archief | 1 | 06-04-09 20:05 |
one click BL 4.6 Unlock ! | jeanke54 | Unlock [archief] | 175 | 19-02-08 00:49 |
|
|