//

pas op; voice mailbox nummer aanpassen werkt niet!!!

pas op; voice mailbox nummer aanpassen werkt niet!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Over voicemail gesproken, Ik krijg regelmatig hele rare smsjes binnen, soms zelfs uit het jaar 2000, met onleesbare text. Meestal heb ik dan een voicemail. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-11-07, 12:43
F50's schermafbeelding
F50 F50 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 26
Standaard

Over voicemail gesproken,

Ik krijg regelmatig hele rare smsjes binnen, soms zelfs uit het jaar 2000, met onleesbare text. Meestal heb ik dan een voicemail.
Ik heb de codes geprobeerd vwb het voicemail verhaal, maar kom er niet helemaal uit... Wanneer moet je die #* en cijfers invoeren? Als een telefoonnummer en dan bellen? Ik zie i.i.g. geen effect.

Het lijkt er op of het ook wat met de airplane-mode te maken heeft...

Kan iemand me hier bij helpen?

Cheers,


F-50
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-11-07, 21:27
pietpiet50 pietpiet50 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 108
Standaard

Even een korte bevestigings vraag:

Wil de voicemail toets activeren voor KPN.

Als ik het goed begrijp moet ik dan *5005*86*1233# 'CALL' drukken om te bevestigen. 1233 is verkort nummer voicemail KPN.
  #23  
Oud 25-01-08, 20:27
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard

Ik heb in ieder geval het juiste SMS forum onderdeel gevonden daar je niet op SMS kunt zoeken binnen dit forum omdat het woord te kort is.

Maar goed ik kan dus alleen ook SMS ontvangen, Voicemail invoer krijg wel foutmelding maar werkt wel ... SMS centrale invoer werkt niet geeft error bij verzenden.

Please help zit bij telfort en heb beide SMS centrales gebruikt die van KPN wat het nu is volgens de sim kaart en volgens mijn abbo info en de oude Telfort SMS centrale.
  #24  
Oud 25-01-08, 20:34
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whosnext Bekijk bericht
Ik heb in ieder geval het juiste SMS forum onderdeel gevonden daar je niet op SMS kunt zoeken binnen dit forum omdat het woord te kort is.
Zoals eerder aangegeven in je andere thread: dit kan wel, mits je een extra sterretje plaatst achter SMS: SMS*.
  #25  
Oud 25-01-08, 20:36
whosnext whosnext is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Lelystad
Berichten: 166
Stuur een bericht via ICQ naar whosnext
Standaard Dank je

Dank je admin... voor je berichtje... weer wat geleerd... zo word je iedere dag weer wat wijzer.
  #26  
Oud 05-02-08, 00:59
maciek maciek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik kan sinds gisteravond ook niet meer smsen. Dat is de 3e keer dat het me gebeurt. ZONDER ook maar iets aan te passen.. De vorige keren ging het na 2/3 uur over. Echter duurt het nu precies al 24 uur.

Hij pakt bij mij de instellingen niet. Bij het controleren geeft hij een fout. En bij invoer. ".. NO ADRESS". Hopeloos Aangezien SMSD ook niet werkt in 1.1.3
  #27  
Oud 24-02-08, 20:28
steelo steelo is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 54
Standaard

oke als ik de voicemail druk zie ik dat ie automatisch belt naar voicemail.. maar hoe zit het met het schermpje waar je voicemails ziet en als je dan op play drukt luister je naar degene die in je voicemail heeft gesproken..
  #28  
Oud 24-02-08, 20:32
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steelo Bekijk bericht
oke als ik de voicemail druk zie ik dat ie automatisch belt naar voicemail.. maar hoe zit het met het schermpje waar je voicemails ziet en als je dan op play drukt luister je naar degene die in je voicemail heeft gesproken..
Dat is niet mogelijk. Alleen mogelijk als je een AT&T abonnement hebt die gewoon via iTunes geactiveerd is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes 1013 fout ( host aanpassen werkt niet ) mechajunior iTunes 1 04-04-11 13:41
volume aanpassen bij interne luidspreker werkt niet meer?! Veronikaas iPhone algemeen 0 06-12-10 20:53
Bellen naar mijn nummer > mailbox aan de lijn jeroenbr iPhone algemeen 6 08-01-09 17:44
[ZiPhone] nummer herkenning werkt niet bram87 Unlock [archief] 10 13-02-08 22:36
2e instal anySim werkt niet; baseband aanpassen? appeles Unlock [archief] 7 14-12-07 20:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.