emergency call scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik had het zelfde probleem als jullie, maar ben er uit gekomen. Ik heb met iTunes vanuit DFU hersteld naar OS 3.0 ( Belangrijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey,
Ik had het zelfde probleem als jullie, maar ben er uit gekomen. Ik heb met iTunes vanuit DFU hersteld naar OS 3.0 ( Belangrijk denk ik, dit doe je door shift+click en dan het bestand te selecteren) en vanuit daar heb ik redsnow gebruikt. Ik hoop dat ik hier iemand mee help! Groeten |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hallo Tohn,
Je geeft aan dat het jou wel is gelukt. Mijn vraag is welke redsnow je hebt gebruikt. 0,7 of 0,8? En ik neem aan dat je firmware 3.0 het gebruikt? Alvast bedankt, SjenKox Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb redsn0w 0,8 gebruikt en firmware 3.0 inderdaad. Groeten |
|
|||
|
|||
weet niet wat het is, maar bij mij werkt het allemaal niet, kan het liggen aan dat ik windows vista gebruik? vind het maar raar. denk niet dat ik een oplossing ga vinden. iemand in de omgeving van boxmeer die me er bij kan helpen? (hoeft niet voor niets)
mvg han |
|
|||
|
|||
Ik gebruik ook vista, dus dat zou niet uit moeten maken.
Enige verschil is dat jij de 3GS hebt ik de 2G. Maar vanuit DFU herstellen naar 3.0 via iTunes en dan redsn0w gebruiken werkt dus niet? Ik had trouwens in redsn0w de unlock niet aangevinkt, misschien dat dat nog verschil maakt. Groeten |
|
|||
|
|||
ja ook nog zoiets heb redsnow voor versie 3.1 das 0.8 dacht ik, en daar staat unlock niet eens bij, ik kom er echt helemaal niet meer uit.
|
|
|||
|
|||
Laat ik nou net het zelfde probleem hebben...
|
|
|||
|
|||
ja en het ergste is dat er niemand is die kan vertellen hoe het verholpen kan worden, mooi balen dus. weet niet wie het wel weet maar hier op dit forum zit hij waarschijnlijk niet.
|
|
|||
|
|||
Ik ga vrijdag na een apple guru, mocht het verholpen zijn, hou ik je zeker op de hoogte!
|
|
|||
|
|||
ja zou fijn zijn, heb nu 600 euro uitgegeven en in de kast liggen en 1 maand plezier van gehad. dus beetje balen
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde word er gek van!
|
|
||||
|
||||
Aan allen die FW 3.1.2. hebben geïnstalleerd: Hebben jullie al Blackra1n geprobeerd. Hier zit de unlock tool voor de 3.1.2. (met baseband 05.11.07) in en daarmee zou je dit Emergency Call scherm niet meer moeten krijgen. Blackra1n draaien, en vervolgens Sn0w installeren om te unlocken.
Succes! Laatst gewijzigd door De Generaal; 07-11-09 om 15:37. |
|
|||
|
|||
Heb dus ook hetzelfde probleem, ik krijg alleen het emergency call scherm en als ik hem aansluit op itunes zegt hij dat er geen simkaart aanwezig is. Heb ook al vanalles geprobeerd maar niets lukt...
Iemand al een oplossing gevonden? Groetjes |
|
||||
|
||||
Wat probeer je? Normaal moet je jailbreaken met Blackra1n en dan zou je in je iPhone moeten kunnen komen.
|
|
|||
|
|||
mja heb blackra1n geprobeerd, lukt dus ook niet, normaal zegt hij dan waiting for device do reboot maar dan springt iphone direct terug op emergency call scherm :s
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
moet ik dit dan rechtsreeks via itunes doen of met een ander programma? sry weet er niet echt veel van..
ja is origineel simlockvrij, heb die firmware geprobeerd via itunes en ze is niet compatibel.. :s Laatst gewijzigd door WDS001; 29-11-09 om 21:08. Reden: Editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hij zegt dat de firmware niet compatible is...
|
|
|||
|
|||
heb het zelfde probleem mt een 2g ook uit amerika maar kan wel gebeldt worden
|
Labels |
call, emergency, restore |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Probleem jailbroken 3G geupgrade naar 4.0 en nu enkel nog emergency call scherm | amoorie | Jailbreak | 0 | 17-08-10 20:34 |
Italiaanse Iphone 3gs blijft in "emergency call" scherm | Theunis | iPhone algemeen | 8 | 25-07-10 14:48 |
Emergency call scherm | rubenpeters | Archief | 1 | 13-05-10 14:41 |
iPhone: is er een manier om uit het emergency call scherm te komen? | rubenpeters | Jailbreak | 1 | 08-05-10 13:54 |
Emergency call | nicky01 | iPhone algemeen | 2 | 26-02-10 17:15 |
|
|