//

problemen met account

problemen met account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik ben nieuw hier en zit met een probleempje op mke iphone. ik zal het zo goed mogelijk uit proberen te leggen. Ik gebruikte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-09, 18:53
Boytjuh_W Boytjuh_W is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard problemen met account

Goedendag,

Ik ben nieuw hier en zit met een probleempje op mke iphone. ik zal het zo goed mogelijk uit proberen te leggen.

Ik gebruikte eerst het accaunt van me ex via itunes..
Nu heb ik zelf een accaunt genomen en kan ik gewoon via de app storen op me iphone apps kopen via me eigen accaunt maar als ik in de app store op me iphone de updates wil downloaden krijg ik steeds voer wachtwoord in, en daarboven staat de email van me ex en die krijg ik er niet uit. En dat accaunt kan ik ook niet meer gebruiken.

Hoe kan ik zorgen dat dat accaunt gewist word uit die app store update?
Dus spullen kopen kan ik wel op me iphone via me eigen accaunt alleen updaten wil me iphone steeds via het accaunt van me ex doen. Hoe kom ik hiervan af?

Mvg,

Boy.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-09, 19:15
pipo-1998 pipo-1998 is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 115
Standaard

even uitloggen op itunes en dan je gevens invoeren en op bewaar klikken iphone syncen en klaar
__________________
iPhone 2G 8GB, 3G 16GB, 4 32GB, 4S 16GB. iMac 20", 24", 27".
  #3  
Oud 17-09-09, 21:14
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

wil je alsjeblieft accaunt in account veranderen... :-S
  #4  
Oud 18-09-09, 12:42
Boytjuh_W Boytjuh_W is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pipo-1998 Bekijk bericht
even uitloggen op itunes en dan je gevens invoeren en op bewaar klikken iphone syncen en klaar
Heb het geprobeert maar het luks niet..
Nu heb ik nog steeds als ik op updat klik in het app store menu dat ik die vorige email krijg. terwijl ik wel gewoon apps kan kopen via me eigen account
  #5  
Oud 02-10-09, 02:11
ombligo ombligo is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb denk hetzelfde probleem, eerst een account, toen werd die opgeheven door click and buy. Vervolgens zei de klantenservice daar dat ik een nieuw email adres moest maken bij hun en vervolgens heb ik dus via dat email adres een nieuw account bij mijn itunes gemaakt. na 3 keer synchroniseren en een update, pakt hij wel mijn email adres in mijn iphone bij store, maar als ik mijn apps wil bijwerken, dan is mijn (nieuwe geloof ik) account niet actief. Het lukt me ook niet via de computer zelf in itunes. Ik hoop dat ik m hier goed heb geplaatst, want ik weet verder niet hoe ik dit probleem moet noemen. anders was ik er waarschijnlijk al via google achter.
cheers!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
amerikaanse account met een nederlands account myplace iPhone Apps 5 13-09-10 22:41
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
Email account problemen!!! richardiPhonepoldervaart iPhone algemeen 0 26-06-10 15:36
Problemen met een afgesloten account in I-Tunes ferrywalter iPhone Apps 0 22-06-09 23:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.