Iphone Toetsgeluiden veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een video gevonden waarin is te zien dat de toetsgeluiden naar eigen keuze aangepast kunnen worden, helaas wordt niet verteld hoe je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone Toetsgeluiden veranderen
Hallo,
Ik heb een video gevonden waarin is te zien dat de toetsgeluiden naar eigen keuze aangepast kunnen worden, helaas wordt niet verteld hoe je dat moet doen.. DE VIDEO: http://www.youtube.com/v/xqz01ovaaZ0 Het zal fijn zijn als iemand het met ons deelt als hij/zij erachter komt hoe dit gedaan moet worden. * Als ik dit topic op de verkeerde plaats heb geopend hoop ik dat deze naar de juiste plaats verplaatst zal worden. Laatst gewijzigd door DertKesh; 01-01-08 om 20:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via iBrickr, kies "sounds" in het menu en voilla, daar kan je het geluidje voor iedere toets uit het keypad aanpassen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID veranderen op iPhone ? | Fieke | iPhone algemeen | 2 | 30-03-11 17:28 |
iphone uiterlijk veranderen | NLtimNL88 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-08-10 14:02 |
Simkaart iPhone veranderen | dekster | iPhone algemeen | 1 | 02-06-10 18:40 |
Iphone 3G, thema veranderen? | Duke-Jay | Archief | 1 | 04-07-08 23:04 |
|
|