Iphone Toetsgeluiden veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een video gevonden waarin is te zien dat de toetsgeluiden naar eigen keuze aangepast kunnen worden, helaas wordt niet verteld hoe je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik heb een video gevonden waarin is te zien dat de toetsgeluiden naar eigen keuze aangepast kunnen worden, helaas wordt niet verteld hoe je dat moet doen.. DE VIDEO: http://www.youtube.com/v/xqz01ovaaZ0 Het zal fijn zijn als iemand het met ons deelt als hij/zij erachter komt hoe dit gedaan moet worden. * Als ik dit topic op de verkeerde plaats heb geopend hoop ik dat deze naar de juiste plaats verplaatst zal worden. Laatst gewijzigd door DertKesh; 01-01-08 om 19:19. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Via iBrickr, kies "sounds" in het menu en voilla, daar kan je het geluidje voor iedere toets uit het keypad aanpassen.
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID veranderen op iPhone ? | Fieke | iPhone algemeen | 2 | 30-03-11 16:28 |
iphone uiterlijk veranderen | NLtimNL88 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-08-10 13:02 |
Simkaart iPhone veranderen | dekster | iPhone algemeen | 1 | 02-06-10 17:40 |
Iphone 3G, thema veranderen? | Duke-Jay | Archief | 1 | 04-07-08 22:04 |
|
|