Gmail & Outlook op iphone vraagje... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail & Outlook op iphone vraagje...
Hallo ,
ik ben nieuw hier. Ik heb sindskort een Iphone 3G 16gb en heb mijn gmail-account al toegevoegd aan de iphone. Nu wil ik een tweede emailadres, die ik normaal via outlook op mn laptop binnenhaal, toevoegen op de iphone. MAARRRRR ik wil graag dat hij de mails op deze webserver van mijn provider laat staan en niet alles er vanaf download.... is dit mogelijk ? vr bedankt ! gr iDon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij instellingen, mail, je account, geavanceerd, 'nooit' kiezen bij verwijderen van server.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik krijg op mijn iPhone via Gmail 4 accounts binnen (privé en zakelijk gescheiden). |
|
|||
|
|||
He geweldig ! bedankt !!
Het is niet zo dat als ik een @UPCMAIL.NL mail (want daar gaat het dan over) toevoeg aan mn iphone dat hij standaard de mails op de webserver laat staan ?? Ik bedoel dan toevoegen als: INSTELLINGEN -> MAIL -> VOEG ACCOUNT TOE -> .... anders kan ik inderdaad nog kiezen om mijn @upcmail.nl via gmail naar de iphone te trekken.. bedankt iig alvast ! Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail contacten via Outlook op iPhone, fouten in adressen | flipjevandejam | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:32 |
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook | stijnec | iTunes | 0 | 02-07-10 23:57 |
Outlook of / en Gmail | reinier72 | iTunes | 9 | 01-08-09 13:21 |
gmail account op iPhone synchroniseren met outlook?? | Tuur | iTunes | 0 | 06-12-08 22:37 |
Kopie van mail in Outlook naar Gmail sturen? | Franck | iPhone algemeen | 2 | 06-11-07 17:41 |
|
|