3G werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een iphone 3GS gekocht. Deze iphone heb ik zelf gejailbreakt en unlockt met behulp van ultrasn0w. Hierna heb ik bij vodafone een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G werkt niet
Ik heb onlangs een iphone 3GS gekocht. Deze iphone heb ik zelf gejailbreakt en unlockt met behulp van ultrasn0w. Hierna heb ik bij vodafone een supersim abbonement afgesloten. Nou hebben deze mensen voor mij de instellingen voor 3g er in gezet. Daarna hebben ze aangegeven dat mijn 3g het in de loop van de dag zou doen. Nu, een week later, ben ik weer naar de vodafone winkel gedaan om aan te geven dat mijn 3g nog steeds niet werkt. Nu heeft een medewerker mijn hele telefoon doorgelicht en gezegd dat 3g het gewoon hoort te doen en dat het dus aan mijn toestel moet liggen.
Nou wilde ik graag weten of iemand een soortgelijk probleem heeft gehad en of hier een oplossing voor is? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan apn in je toestel komt toch overeen met diegene die actief staat bij hen, neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
ja, hij heeft naar mijn abbo gekeken en hij wist 100% zeker dat het niet aan vodafone lag.
|
|
||||
|
||||
staat er
live.vodafone.com vodafone vodafone bij je APN ?? |
|
|||
|
|||
ja dat staat er precies
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem gehad met APN Vodafone.
Voor zakelijke accounts is de Vodafone APN: office.vodafone.nl Succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal wel aan vodafone liggen, hoop dat TS er iets aan heeft inderdaad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|