geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn zoon heeft een 2G met daarop 3.0.1. (unlock en geen jailbreak) daarbij zit een hi eindeloos online abo. het toestel heeft nooit geen enkel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
geen GPRS op 2G met Hi eindeloos online
mijn zoon heeft een 2G met daarop 3.0.1. (unlock en geen jailbreak) daarbij zit een hi eindeloos online abo. het toestel heeft nooit geen enkel probleem gehad met dataverbindingen onder zowel Wi-Fi als GPRS en de diverse firmwares.
sinds een paar uur is er echter slechts nog een dataverbinding te krijgen met Wi-Fi en niet meer onder GPRS. dus er staat geen rondje links boven. ik heb het volgende gedaan maar zonder goed resultaat: - reboot iphone - hard reset iphone - herstel netwerk settings - SIM kaart in andere iphone 3G en iphone 3GS gedaan: doet het dan prima met 3G - iets ingevuld bij netwerk/mobiele data: (stond nooit wat ingevuld) APN: internet Username: KNP Password: gprs - in vliegmodus gezet, gerestart en vliegtuigmodus uitgezet en naar netwerk laten zoeken. heeft iemand anders een oplossing ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone en Hi Prepaid + eindeloos online: geen verbinding met I-Tunes Store | greenalizer | iPhone algemeen | 0 | 01-06-10 15:02 |
Hi eindeloos online doen of niet? Echt eindeloos? | iPown | Overige providers Nederland | 7 | 09-01-10 02:42 |
3GS met HI en eindeloos online | Pino | Overige providers Nederland | 16 | 02-07-09 15:30 |
Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube | Demon Hunter | Overige providers Nederland | 4 | 28-03-09 18:10 |
Geen internet met 'hi eindeloos online' op iPhone 3G, wie kan me helpen??? | mauriceiphone3g | iPhone algemeen | 5 | 29-01-09 21:43 |
|
|