[Tweak] meer RAM geheugen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het op een chinees forum gevonden en uitgetest mijn RAM is verhoogd met +30 (met apps aan met backgrounder) heb zelf een iphone 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[Tweak] meer RAM geheugen
heb het op een chinees forum gevonden
en uitgetest mijn RAM is verhoogd met +30 (met apps aan met backgrounder) heb zelf een iphone 3g Hier een screeny van me iphone Link : iPhoneVM.deb 1.SSH 2.deb bestand plaatsen in var/root/media/Cydia/AutoInstall 3.2x reboot & Enjoy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Handig
Krijg je hierdoor écht meer RAM-geheugen en gaat je iPhone dus sneller of wordt het cijfertje enkel aangepast waardoor het 'lijkt' of je meer RAM-geheugen hebt? |
|
||||
|
||||
Ook even geprobeerd, heb 81mb geheugen vrij (volgens sbsettings).
Nog wat verder testen. Het maakt een virtueel geheugen bestand aan (swapfile0) Hier wat leesvoer: http://www.macosxhints.com/article.p...10613140025184 |
|
|||
|
|||
het werkt echt sneller
|
|
||||
|
||||
Hmm.. ik zal het ook 'ns proberen Laat wel weten hoe het afloopt.
Laatst gewijzigd door WDS001; 29-09-09 om 18:39. Reden: update |
|
||||
|
||||
hmm.. cydia installeert hem niet automatisch..
|
|
||||
|
||||
kopieër de file naar var/root en voer dan dit commando in dpkg -i iPhoneVM.deb
|
|
|||
|
|||
leuk voor alle 3G eigenaars. verdient ook wel zn eigen iphoneclub nieuwspost lijkt me
ik heb het niet nodig met mn 3gs |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kan je makkelijk met winscp, maar ook met terminal op je iPhone.
|
|
|||
|
|||
Wow beestig! Dit ga ik straks na mijn werk even proberen.
|
|
|||
|
|||
Let op! Er is een mogelijkheid dat het gebruik van een swapfile mogelijkerwijs de duurzaamheid van het flash-geheugen aantast. Hoe veel r-w's het nodig heeft is onbekend en giswerk op dit moment. Risico neem ik voor lief als mijn iPhone over 3 jaar kapot is, eerder is natuurlijk niet wenselijk . Ik heb helaas niet zo'n uberboost in vrije ram ermee gekregen.
|
|
|||
|
|||
Kan je uw info ondersteunen met artikels, posts op andere fora, ... ?
Als dit inderdaad het geval is dan zal ik dit ook maar beter laten voor wat het is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Volgens deze persoon is het echt geen goed idee op te swappen op een flash drive.
Using a usb thumb drive or flash drive as a swap partition. - LinuxQuestions.org |
|
|||
|
|||
Citaat:
Windows Vista & 7 hebben ReadyBoost. Dat is eigenlijk een swapfile op flashgeheugen. |
|
|||
|
|||
Hmmm daar heb je een punt. Kan je uw verhaal beargumenteren ivm dat dit niet schadelijk is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat je je iPhone 6j gaat gebruiken. Dat je flash geheugen sneller zal verslijten door deze tweak is waar. Dan nog zal het geheugen wss nog jaren meegaan. |
|
|||
|
|||
Er is een verschil tussen persoonlijk gebruik en swappen. Swappen is vele intensiever. Zeker de alternatie tussen lezen en schrijven. Niet ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De nieuwe Nokia N900 heeft ook een swapfile. Nokia N900 phone and mobile computer: Technical Specifications: Display 3.5 inch touch-sensitive widescreen display 800 × 480 pixel resolution Processor and 3D accelerator TI OMAP 3430: ARM Cortex-A8 600 MHz PowerVR SGX with OpenGL ES 2.0 support Memory Up to 1GB of application memory (256 MB RAM, 768 MB virtual memory) Mass memory 32 GB internal storage Store up to 7000 MP3 songs or 40 hours of high-quality video Up to 16 GB of additional storage with an external microSD card GPS and navigation Integrated GPS, Assisted-GPS, and Cell-based receivers Pre-loaded Ovi Maps application Automatic geotagging |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: liedjes nemen 25% meer geheugen op iphone 4 | fasteddyr | Muziek, foto & video | 11 | 31-12-10 11:24 |
Ram geheugen verhoogd, toestel reageert niet meer! | Illias_070 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-08-10 21:18 |
Geen geheugen meer | Jroen_w | Unlock [archief] | 2 | 01-06-08 14:28 |
geen geheugen meer | rikkie123 | Archief | 2 | 16-10-07 00:44 |
|
|