Exchange Wachtwoord discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeya Ik heb naast mijn Hotmail & Gmail ook mijn webmail (via Exchange) van school via de Mail applicatie van de iPhone op mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Exchange Wachtwoord
Heeya
Ik heb naast mijn Hotmail & Gmail ook mijn webmail (via Exchange) van school via de Mail applicatie van de iPhone op mijn iPhone staan. Maar nu moet ik steeds mijn wachtwoord opnieuw opgegeven als ik hem uit standby haal. Dit wil ik graag weg hebben. Ik kan wel SLL weghalen bij alleen die Webmail account maar dan haalt ie geen mail (van alle accounts) meer op. Kan het mss met een andere app? Of gewoon een simpel trukje...? Alvast bedankt =) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde met mijn werk gehad.
Het is een settings in Exchange die aan of uit gezet moet worden. Op je foon kun je daar niks tegen doen. Je moet dus ff contact met de admin opnemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wachtwoord | basjuh93 | iPhone algemeen | 3 | 14-01-11 17:34 |
Exchange vraagt om wachtwoord | rveenendaal | iPhone algemeen | 5 | 04-01-11 18:33 |
Exchange email op iphone zonder exchange server | iNiels | iPhone algemeen | 0 | 12-02-09 11:26 |
Wachtwoord | thadan | Archief | 3 | 23-08-08 16:34 |
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren | royster | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 13:51 |
|
|