Iphone 3gs ontvangt geen mail meer na 3.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik mijn iphone heb geüpdatet kon ik vanochtend nog een enkele mail binnenkrijgen. Maar in de loop van de middag (nadat ik mijn tel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs ontvangt geen mail meer na 3.1.2
Nadat ik mijn iphone heb geüpdatet kon ik vanochtend nog een enkele mail binnenkrijgen. Maar in de loop van de middag (nadat ik mijn tel had uitgezet en weer aan) kreeg ik geen mail meer binnen ik heb 5 verschillende accounts:
strato hotmail live gmail mobile.me geen van deze kan mails ontvangen ik heb het zowel over 3g als Wi-Fi geprobeerd. ook heb ik geprobeerd om de strato server bijvoorbeeld opnieuw in te stellen. iemand enig idee wat hier aan de hand is ? iphone is niet gejailbreaked. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router | jada5 | iPad algemeen | 6 | 10-05-11 10:20 |
Iphone 3G ontvangt geen gps signaal. | hamer49 | iPhone Navigatie | 10 | 08-01-11 23:50 |
iPhone ontvangt geen sms en gesprekken | BramW | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 21:24 |
geen mail op de 3gs | flaman87 | iPhone algemeen | 2 | 21-07-09 01:14 |
Iphone ontvangt geen Wi-Fi signalen | Robbertxp | Wi-Fi | 9 | 22-09-08 18:08 |
|
|