iPhone in water gevallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Laat hem eerst ca. 15 minuten laden, daarna proberen aan te zetten...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laat hem eerst ca. 15 minuten laden, daarna proberen aan te zetten
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ok zal ik proberen, zou de batterij dan echt helemaal empty zijn?
|
|
|||
|
|||
Laat even weten of je weer lachen kan ;-)
|
|
|||
|
|||
mmm nee doet ook echt helemaal niks, dit is echt k....
|
|
|||
|
|||
Ojeeeee,..... Repareren laten
|
|
|||
|
|||
ja dat ga ik morgen maar gelijk doen... hoop dat het nog lukt... heeft enig idee wat de kosten kunnen zijn?
|
|
|||
|
|||
Vraagje aan alle mensen die hun iPhone in de plee laten vallen: krijg je vlak nadat dit gebeurt geen hartstilstand??
Enne... Lekker geurtje? |
|
|||
|
|||
nee geen hartstilstand, alleen flink vloeken (@##^$%@@)
enne... geen lekker geurtje... |
|
|||
|
|||
Ik zou toch redelijk vies zijn van mijn iphone nadat hij in de plee is gevallen.
Alleszins veel sterkte aan allen, want dit is zeer pijnlijk! |
|
||||
|
||||
@Meghaly..
Weet niet waar je woont, maar men zusje had precies hetzelfde. In Wc laten vallen.. 2 dagen uitgestaan, ook in de ongekookte rijst, werkte allemaal voor geen meter helaas. Uiteindelijk hebben we na het lezen van de goede recensies op internet de telefoon maar naar iphone-service Eindhoven gebracht. Binnen 2 dagen was hij weer als nieuw. Zij maken hem helemaal droog en eventueel kappote onderdelen worden vervangen. Miss een tip voor diegene die denkt dat de Iphone ook overleden is. Zij kunnen 95% weer maken. Mvg |
|
|||
|
|||
Mijn iphone heeft volgens mij ook waterschade maar is niet in water gevallen.Hij loopt telkens vast kortsluiting dus.Wat kan ik het beste doen?
|
|
|||
|
|||
@joycii
bij mij deed hij idd helemaal niets meer, hier in mijn woonplaats naar een reparateur van telefoons gebracht, deze heeft hem open gemaakt en gaf aan dat de waterschade te erg was... phone is dus dood, overleden.... wat koste de reparatie bij jou? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Helaas wel € 140,-.. haar abo liep nog 1,5 jaar dus zeker wel de moeite waar. Google anders eens naar dat bedrijf. Voor iedereen waarvan die denkt dat de Iphone overleden is, maken zij hem weer. Ze staan ook op marktplaats Sterkte ermee. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone perongeluk in de wc laten vallen en hij lag er ongeveer 20 seconden in. nu geeft hij geen beeld meer, maar als ik een usb erin doe dan komt hij soms op mijn pc. weet iemand hoe ik mijn iphone kan maken??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als je hem gelijk had uitgezet en in een zak met rijst of silecone had gedaan had je misschien nog kans gehad. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Eej, Waar woon jij ergens? Mijn zusje had precies hetzelfde. Wij hebben toen ook van alles geprobeerd, rijst, water eruit stofzuigen, niks hielp. Iphone ging wel aan en uit, maar daar had je ook alles mee gezegd. UIteindelijk gaan zoeken op internet en kwamen we het bij Iphone-service Eindhoven, zij hebben de tel gemaakt. Zit wel een prijskaartje aan verbonden, maar hij is weer als nieuw. Dus wat heb je ervoor over!? Mvg Joyciie |
|
|||
|
|||
ik geef mijn phone oog regelmatig zwem les.
en ik stop hem altijd in de oven klinkt ms wat dom maar werkt wel 50 granden 5 minuten en dan in ik hem in een zak met zout of rijst. meestal rijst van zout gaat overal in zitten ;P soms moet je dit een aantal keer herhalen gwn wachten werkt ook zeer goed. alleen als hij helemaal kopje onder is gebruik ik deze mothode echter kan mijn iphone na alle lessen nog steeds niet zwemmen iemand heeft iemand hier een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Heb afgelopen zondag me iphone 4 in de sloot laten vallen. Deze heeft zeker 5 minuten op 1 meter diepte gelegen(sloot is troebel kon hem niet gelijk vinden). Toen ik hem uit het water pakte zag ik steeds de accessoire boodschap en deed hij steeds zichzelf weer aan. Toen goed drooggemaakt, uiteindelijk heb ik hem in een bak gedaan met onderaan een laag zout en daarboven een laag rijstkorrels van de iphone heb ik de backcover eraf gehaald en op een rol keukenpapier gelegd. Met het weer van afgelopen dagen kan die lekker warm in die bak liggen en vrijdag haal ik hem eruit. Kans van slagen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
maar als het in de oven heb je groote kans dat de draadje doorbranden |
Labels |
iphone, iphone valt in water, kapot, nat, regen, reparatie, rijst, schade, volume, water, waterschade |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone in water gevallen | steventt | iPhone algemeen | 4 | 01-05-13 00:32 |
Iphone in water gevallen | zuleyha | iPhone algemeen | 17 | 01-05-13 00:32 |
iPhone in water gevallen | karizma50 | iPhone algemeen | 2 | 19-06-12 10:19 |
iphone in het water gevallen | opel | iPhone algemeen | 1 | 16-02-12 21:59 |
Iphone in water gevallen!! | CODBO | Archief | 3 | 27-11-10 20:41 |
|
|