Bellen via toetsenbord onmogelijk. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn US Ipone met de stealthsim werkend gekregen. Bellen vanuit voorgeprogrammeerde 'contacts' gaat perfect. Internet en andere functies zo ver ik het kan overzien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bellen via toetsenbord onmogelijk.
Vandaag mijn US Ipone met de stealthsim werkend gekregen. Bellen vanuit voorgeprogrammeerde 'contacts' gaat perfect. Internet en andere functies zo ver ik het kan overzien ook.
Als ik via het toetsenbord wil bellen en een willekeurig nummer intoets, schakelt de Iphone direct terug naar het scherm met de icoontjes (startscherm). Kan iemand mij met dit probleem helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je iWorld geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
Nee, ik wist niet dat die twee zaken met elkaar in verband stonden. Heb me wel ingelezen via de Wiki maar dacht dat Iworld installeren nogal ingewikkeld was.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen onmogelijk door enorm gekraak | knutmo | iPhone algemeen | 5 | 06-01-11 18:15 |
iPhone: 3g op 3.1.3 onmogelijk te JB? | Joostg | Jailbreak | 14 | 06-04-10 22:14 |
Bellen via toetsenbord onmogelijk | chrisoe | iPhone algemeen | 6 | 16-01-09 15:47 |
Bellen onmogelijk! | wouter.leplae | Archief | 2 | 27-08-08 22:57 |
bellen via nummer invoer onmogelijk ! | vecchiefacce | iPhone algemeen | 1 | 24-10-07 14:17 |
|
|