Bellen onmogelijk door enorm gekraak discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 4 (4.2.1) is sinds ongeveer een week bellen onmogelijk omdat dat gepaard gaat met een enorm gekraak. Ik hoor bijna niets van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bellen onmogelijk door enorm gekraak
Op mijn iPhone 4 (4.2.1) is sinds ongeveer een week bellen onmogelijk omdat dat gepaard gaat met een enorm gekraak. Ik hoor bijna niets van degene die ik bel, en ik word ook niet verstaan. Het gekraak treedt op zowel met als zonder gebruik van koptelefoon.
Alle andere applicaties die gebruik maken van microfoon en/of luidspreker werken zonder problemen. Ook bijvoorbeeld FaceTime. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
het is altijd, onafhankelijk van bereik. Heb de telefoon inmiddels helemaal gereset en het probleem blijft. Alle andere applicaties werken prima, zoals bijvoorbeeld Viber, daar kan ik wel mee bellen.
Mysterieus! Weet iemand iets? |
|
||||
|
||||
Dan weet je dat het niet hardware-matig is in ieder geval
|
|
||||
|
||||
ik weet het niet hoor. Als het een software-probleem is, dan verwacht ik dat het verdwijnt als ik hem naar fabrieksinstellingen terugzet. Maar dat helpt dus ook niet.
|
|
||||
|
||||
Als het hardware matig zou zijn, zou hij ook niet met Viber moeten werken. Anders is het wel een zoals ik dat zeg: verry odd situation!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen via toetsenbord onmogelijk | chrisoe | iPhone algemeen | 6 | 16-01-09 15:47 |
Bellen onmogelijk! | wouter.leplae | Archief | 2 | 27-08-08 22:57 |
Gekraak tijdens bellen | jeremy14 | iPhone algemeen | 0 | 07-07-08 18:12 |
Bellen via toetsenbord onmogelijk. | Leonard | iPhone algemeen | 2 | 09-01-08 21:36 |
bellen via nummer invoer onmogelijk ! | vecchiefacce | iPhone algemeen | 1 | 24-10-07 14:17 |
|
|