geen service 3g 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag iemand zijn iphone mogen lenen om dat de mijne het scherm naar de filisteinen is. maar krijg nu dus geen service, maar wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen service 3g 2.0
Heb vandaag iemand zijn iphone mogen lenen om dat de mijne het scherm naar de filisteinen is.
maar krijg nu dus geen service, maar wil niet te veel knutselen aan de iphone want het is een lenertje. kan iemand me helpen, let op ik ben een echte nooby thx Laatst gewijzigd door paashaasr1; 10-11-09 om 12:53. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De geleende iPhone is wsch gesimlocked voor 1 provider.
|
|
|||
|
|||
zowel zijn abb. als de mijne is t-mobile
|
|
|||
|
|||
Het is geen super oplossing, maar zet 3g uit, mogelijk heb je dan wel netwerk verbinding
|
|
|||
|
|||
helaas, werkt ook niet
|
|
||||
|
||||
Ok, reset al je telefooninstellingen en nog een keer proberen na iPhone opnieuw opgestart te hebben.
|
|
|||
|
|||
helaas, werkt ook niet
|
|
||||
|
||||
Werkt de iPhone wel met een andere simcard? Al geprobeerd de card eruit te halen en voorzichtig de contacten te poetsen?
Krijg je wel verbinding met iTunes? En wat staat er dan op het scherm? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen service/geen ontvangst | Elizabeth | iPhone algemeen | 7 | 10-11-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) | speakerleader | Unlock | 7 | 19-10-09 19:48 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|