//

Mail via MobileMe

Mail via MobileMe discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem wat me al een tijd irriteert. Ik krijg mijn mail binnen via MobileMe. Dit gaat met Push. Nu heb ik enkele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-11-09, 17:31
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard Mail via MobileMe

Ik heb een probleem wat me al een tijd irriteert.
Ik krijg mijn mail binnen via MobileMe. Dit gaat met Push.
Nu heb ik enkele labels aan mail adressen gekoppeld zodat de mail van mijn werk direct naar de daartoe aangewezen map gaat.
Nu valt mij op dat MobileMe alleen de Inbox pusht. Dus als er een email direct naar de map Inbox/werk gaat krijg ik hem niet door gepusht.
Ik krijg die mail alleen maar te zien als ik op mijn iPhone naar deze map ga en dan wordt hij pas gesynct.
Iemand een oplossing hiervoor??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-09, 15:48
J0HAN85's schermafbeelding
J0HAN85 J0HAN85 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Ik zit met exact hetzelfde probleem. (ongeveer dan )

Zelf heb ik een mailaccount bij Fastmail die dus ook IMAP ondersteund.
Nu haalt mijn Fastmail elk uur mijn overige POP accounts binnen, en plaatst deze in een submap.
Echter checkt de iPhone alleen de inbox op nieuwe mails, submappen dien je eerst te openen om te syncen.
(Zelf heb ik jaren Windows Mobile gebruikt, die synchroniseert wel alle submappen als je je mail ophaalt.)

Wat ik sinds kort als oplossing gebruik is een forward bij mijn Fastmail.
Wanneer ik mail krijg, gericht aan een van mijn POP accounts, wordt er een notification geforward naar mijn Fastmail adres zodat ik weet dat ik nieuwe mail in een submap heb ontvangen. Hierna moet ik uiteraard wel deze submap openen op mijn iPhone om de mail te lezen.
Iig is het nu niet meer nodig om tig keer per dag mijn submappen te openen om te kijken of ik nieuwe mail heb.

Misschien heb je hier iets aan? Gebruik zelf dus geen MobileMe.
Mocht iemand iets weten om de iPhone automatisch submappen te laten syncen dan houd ik me aanbevolen.
  #3  
Oud 08-12-09, 22:49
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Is helaas niet de oplossing waar ik op gehoopt had maar is wel een manier inderdaad.
Bedankt iig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MobileMe email alias vanuit mail (OS3.0?!) benjamin iPhone algemeen 6 03-07-09 12:03
mobileme en apple mail exchangen niet meer? blaugrana iPhone algemeen 0 23-07-08 15:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.