//

Instellen zonnet mail op de Iphone.

Instellen zonnet mail op de Iphone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb helaas ook problemen met het aanmaken van mijn webmail bij mijn zonnet account. Op mijn vorige telefoon (HTC) werkte het ook al ruim ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-05-10, 13:03
Boele Boele is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb helaas ook problemen met het aanmaken van mijn webmail bij mijn zonnet account. Op mijn vorige telefoon (HTC) werkte het ook al ruim een half jaar niet meer:S

Ik kan bij mijn Iphone 3G 3.1.3 niet eens de SSL veranderen. Bij instellingen voor email kan ik alleen inkomende server en uitgaande server instellen. Waar is het ''ssl verhaal'' te vinden? Is het ook mogelijk je email in te stellen via Itunes? Wordt namelijk helemaal geshuffled van het iedere keer (langzaam) opnieuw intypen van het account.

Gr Boele
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-05-10, 18:02
marjoleinkompas marjoleinkompas is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard gelukt

hoera het is mr zelf gelukt
via www.iphoneinstellingen.nl


en dan pop3.versatel.nl

en smtp.versatel.nl

vooral bij de melding ongeldig certificaat op annuleren klikken en dan gaat het goed!!
  #23  
Oud 30-06-10, 14:17
Apest@@rtje Apest@@rtje is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 1
Standaard

Het is me na vijf uur prutsen gelukt mijn Zonnet e-mail op te halen op de I-phone. Bij het aanmaken van het account moet je kiezen voor POP, niet voor IMAP. Dat maakt het verschil! De instellingen en poorten staan hierboven al goed vermeld. Hoera!

Laatst gewijzigd door Apest@@rtje; 30-06-10 om 15:22.
  #24  
Oud 06-08-10, 17:25
movinghuman movinghuman is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard instellen uitgaande mail zonnet op de iphone 3gs

Ik kad in eerste instantie ook problemen met het instellen van de mailaccounts op de iphone. Ik heb vervolgens de iphone via itunes de instellingen van outlook laten overnemen. Ik dacht hiermee het probleem van versturen van mail via zonnet te hebben opgelost. Na het bekijken van de instellingen voor uitgaande mail zag ik dat bij smtp ´geen server´ was vermeld. Ik heb diverse mogelijkheden geprobeerd (volgens zonnet en in mijn outlook gebruik ik smtp.zonnet.nl) maar zonder resultaat. SSL wel aan en niet aan, diverse poorten maar steeds heeft de iphone enige tijd nodig voor controle om vervolgens te laten weten dat het niet lukt. Wat is de oplossing voor dit probleem?
  #25  
Oud 09-08-10, 01:36
Dutch Moose Dutch Moose is offline
• iOS 11.0
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 24
Standaard

stel in:
inkomend: pop3.versatel.nl
uitgaand: smtp.versatel.nl

Opletten: ivm overnames kan het zijn dat je ook als uitgaand smtp.tele2.nl kunt gebruiken als smtp.versatel.nl niet werkt.

GEEN SSL aanzetten en de uitgaande poort op 110 zetten. (onder geavanceerd, als hij daar al niet op staat.)

Dit werkt bij mij al jaren feilloos.

Misschien wel raadzaam om eerst je huidige account volledig te verwijderen en dan dus een nieuwe aan te maken. Testen op Wi-Fi is het makkelijkst. Als dat werkt en op 3g niet dan moet je een andere poort kiezen. Laatst een probleem opgelost met een casema-accountje die wel kon ontvangen maar niet meer kon versturen. Bleek een onaangekondigde wijziging van T-mobile te zijn ivm spam en zo.
Succes!
  #26  
Oud 25-08-10, 11:20
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Ik ben er eindelijk achter.
Ik kon thuis wel mail versturen maar op straat niet.
Je moet als inkomende mail het volgende instellen > pop3.versatel.nl
Als uitgaande de server moet je de server programmeren waar je op dat moment op zit.
Thuis is dat een Sigi van Tele2/Versatel dus dan is de server voor uitgaande mail > smtp.Versatel.nl
MAAR sta je op straat op 3g van telfort/KPN dan moet je als uitgaande server de volgende hebben. > smtp.telfortmail.nl
je moet dus de uitgaande mailserver hebben van het netwerk waar je op dat moment op werkt.

Om te voorkomen dat je steeds de andere server moet programmeren kun je de server van 3g er in zetten en als je thuis mail wilt versturen zet je Wi-Fi van de iPhone ff uit.

Laatst gewijzigd door paulT; 25-08-10 om 11:53.
  #27  
Oud 25-08-10, 14:55
paulT paulT is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: hoofdstad
Berichten: 264
Standaard

Verwijderd. Dubbel gepost.

Laatst gewijzigd door paulT; 25-08-10 om 14:58.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN Mail instellen op Iphone Evilyne KPN 61 12-04-14 18:41
E-mail instellen van Casema op Iphone Leondiep iPhone algemeen 1 02-08-10 22:18
mail instellen linny Archief 1 09-01-10 13:26
instellen Iphone in combinatie met zonnet rkbreda iPhone algemeen 0 21-03-09 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.