een legitiem Keychain Data discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraag, mijn zoon heeft een originele itouch ik zelf heb een iphone 3g jailbreak en geunlockt met ultra snow. Mijn pus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een legitiem Keychain Data
Hallo ik heb een vraag, mijn zoon heeft een originele itouch ik zelf heb een iphone 3g jailbreak en geunlockt met ultra snow. Mijn pus werkt dus niet maar ik zat te denken om de Keychain uit de touch te halen en deze in mijn iphone te zetten, alleen ik weet niet als de kan, heb wel het bestandje pus fix gedownload maar daar kom ik niet verder mee. hopelijk heeft iemand voor mij een oplossing.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen en om de 10 tekens te halen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data herstellen vanaf een vastgelopen iphone | harikirmesje | iPhone algemeen | 3 | 01-08-10 12:41 |
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit | MacShack | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 16-02-10 17:06 |
iPhone stuurt elk uur een beetje data? | morphsie | iPhone algemeen | 23 | 14-10-09 22:15 |
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar | Lop | iPhone algemeen | 2 | 12-01-09 15:04 |
|
|