iphone 32gb uitschuif antenne discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Onlangs bood een collega me een iphone aan 32gb hij liet me een exemplaar zien tot men grote verbazing zit er bovenaan rechts een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 32gb uitschuif antenne
Hallo,
Onlangs bood een collega me een iphone aan 32gb hij liet me een exemplaar zien tot men grote verbazing zit er bovenaan rechts een uitschuifantenne. ook kan het achterzijde cover kan verwijderd worden voor dual simcard te plaatsen alsook een micro geheugen kaart ook een extra batterij erbij fake or real ???? ik zou het begod niet weten! graag jullie reactie alvast bedankt grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
really fake
Iphone ziet er niet zo uit 1sim enz.. niets schuifbaar |
|
||||
|
||||
Een nepperd inderdaad. Lekkere collega....
|
||||
|
||||
Ligt er natuurlijk aan voor hoeveel hij het aanbied voor 100 euro kopen
|
|
||||
|
||||
Of hij weet iets meer dan ons allemaal, en zijn naam is Steve Jobs.
En probeert de nieuwe iPhone met uitschuifbare antenne al te verkopen, blijft een salesman. Apple Patent Shows Push Button Antenna |
|
|||
|
|||
is een sciphone ofzo. mijn broer heeft er ook 1. Echt nep, maar wel goedkoop. 80 euro meen ik
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone antenne. | FreakoW | Koopinformatie Nederland | 11 | 20-10-10 11:04 |
Sticker op antenne iphone 4 | apotheosis | iPhone algemeen | 6 | 21-07-10 20:07 |
iphone antenne is slecht | Timbaland | Odido (T-Mobile) | 16 | 24-06-10 02:48 |
iPhone 2G:witte antenne kapje | Zero | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-01-10 01:59 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
|
|