iPhone doet niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Huh? Je legt mij nu woorden in de mond . Ik zeg nergens dat het legaal of illegaal is. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo is het mij verteld door testaankoop, nadat ik ooit eens mailde hoe het nu eigenlijk zat Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple leest de telefoon uit ook als die niks meer doet.Ze hebben daar speciale apparatuur voor en ze zien altijd als er mee gerommeld is .Mijn eerste iphone deed niks meer maar ze konden wel zien wat ik ermee gedaan had .Dus geen garantie meer en de prullenbak in .Als je goed leest op deze website kan dat ding nooit stuk gaan door een jailbreak ,mits je de goede pakt .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ooh oke, naja ik ga toch nog even proberen dat ding op te sturen of shit, moet je anders ff een pm achterlaten ofzo, dan kan ik je door geven of het gelukt is ja of nee.
|
|
|||
|
|||
maar ondertussen heb ik heb nog steeds niet aan de praat, heb hem nu 24u aan het stroom gehangen, maar doet nog niks. home,power button werken ook niet ook al doe je het heel lang.
|
|
|||
|
|||
Iphone gaat niet meer aan
Hallo,
ik heb hier een groot probleem als ik mijn iphone aan zet krijg ik de apple logo daarna komt er een sircle die rond draait en stopt dan ik laat hem een paar minuten zo en hij valt uit ik doe hem in recovery mode en hij zegt dan dat ik hem in itunes moet doen en in itunes krijg ik niks ik hoor toch een venster te krijgen dat ik een iphone in recovery mode hem en dan moet ik op herstellen drukken maar ik krijg niks ik heb mijn pc al opnieuw opgestart en nogniks heb zelfs itunes opnieuw installeert maar noch niks Alvast bedankt Laatst gewijzigd door Michel15; 09-01-10 om 13:09. Reden: vetgedrukt aangepast |
|
||||
|
||||
en als je em in DFU zet ¿¿
|
|||
|
|||
al geprobeerd werkt niet ik krijg niks bij iTunes
|
|
|||
|
|||
ik heb nu hetzelfde probleem na het instaleren van bosspreffs
vraagt op reboot en gaat niet weer aan lijkt mij toch een software probleem |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier, na netwerkinstelling reset niks meer. Geen logo niks! Krijg ni meer aan de praat! Jailbraik ook ni . Beste opsturen?
|
|
|||
|
|||
Btw heb laatste nieuwe 3gs 32g
|
|
|||
|
|||
Oplossing gevonden! Enkel met een mac pc vindt hij je gsm wel en kan hij via itunes herstellen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 doet niets meer | davi007 | iPhone algemeen | 2 | 13-10-10 19:11 |
iPhone doet niets meer! | `Glenn | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:27 |
Iphone doet niets meer (Help!!!) | bokkie1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 10:35 |
iPhone: iphone doet niets meer | ligth011 | Jailbreak | 6 | 10-07-10 18:21 |
iphone doet niets meer | tommyboy01 | Archief | 6 | 21-11-09 19:05 |
|
|