iPhone doet niets meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik heb een iphone 3gs 16gb zwart nieuwste model. nu heb ik heb gejailbreaked, en dat werkt op het eerste gezicht perfect. maar nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone doet niets meer
hey,
ik heb een iphone 3gs 16gb zwart nieuwste model. nu heb ik heb gejailbreaked, en dat werkt op het eerste gezicht perfect. maar nu heb ik mn instellingen voor het internet goed ingestelt. toen kreeg ik de melding reboot you device... nou was dit opzich niet zo'n groot probleem. maar toen ik hem opnieuw wilde opstarten deed hij helemaal NIKS meer je hebt wel dat je dat apple icoontje krijgt of dat itunes icoontje. maar ik kreeg totaal niks.. dfu mode komt hij niet in, pc herkent hem niet, itunes herkend hem niet.. en wat je ook probeerd hij blijft zwart, alsof er geen batterij meer in zit. kan iemand mij helpen?? alvast bedankt! Greetings. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gaat het om een nieuwe 3GS? Waarschijnlijk zit je dan met een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki]
|
|||
|
|||
Citaat:
maar hij doet echt totaal niks mee hea! geen flikkering in het scherm niks. blijft compleet zwart scherm. maar die tethered jailbreak. is daar al een oplossing voor? want ik wil hem straks uiteraard wel weer opnieuw jailbreaken |
|
||||
|
||||
Nope, voorlopig (?) zit je vast aan die tethered jailbreak. En ik zie daarin ook geen enkele progressie trouwens.
|
|||
|
|||
hmm oke dan, maar nu nog ff dat probleem dat die iphone totaal niks meer doet
|
|
|||
|
|||
wat gebeurt er als je gewoon blacksnow opnieuw laat regenen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
en met delader aan het stopcontact , wil bij mij soms ook wel helpen .
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
kan een poosje duren , ergens tussen de 5 en 10 min .
|
|
||||
|
||||
// Topictitel gewijzigd.
DFU luistert erg nauwkeurig en DFU zou altijd moeten werken (anders is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem). Probeer desnoods met een stopwatch ernaast de knoppen 10 seconden in de te houden. Je hoort ook een flits te zien. |
|
||||
|
||||
Heb je al een "harde reset" geprobeerd? De home en power button tegelijk indrukken, en ongeveer 10-15 seconden vasthouden.
|
|
||||
|
||||
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het helemaal niets met de jailbreak te maken heeft. Misschien is ie wel net op het moment nadat jij had gejailbreakt gewoon stuk gegaan.
Als ie het echt niet meer doet dan krijgen ze hem waarschijnlijk in de winkel ook niet meer aan en aangezien je een hele verse iPhone hebt, heb je gewoon recht op een nieuwe. |
|
|||
|
|||
bedankt voor jullie berichten allemaal, maar ik weet dat die DFU heel nauwkeurig komt, ik heb het meerdere malen gedaan en zelf een keer echt 2 minuten gezeten.
wat betreft aan het stroom, heb ik hem al een uur aangehad maar doet niks, en zelfs niet eens een flits, ik ben bang dat ik het eens moet zijn met *karnemelk* dat hij gewoon stuk is. en volgens *de generaal* iets hardware matigs is. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja ik weet het, ik hoorde al zoiets.
dat is wel jammer, maar daar is nu niks meer aan te doen. |
|
|||
|
|||
verkoop hem maar aan mij dan want garantie krijg je nu niet meer .
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik weet dat ze daar nu in Amerika over bezig zijn,maar ik leef volgens de belgische/europese wetgeving en die verbiedt dat nog steeds niet. En wat niet verboden is lijkt mij nog altijd toegestaan |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 doet niets meer | davi007 | iPhone algemeen | 2 | 13-10-10 19:11 |
iPhone doet niets meer! | `Glenn | iPhone algemeen | 1 | 25-08-10 01:27 |
Iphone doet niets meer (Help!!!) | bokkie1978 | iPhone algemeen | 0 | 16-07-10 10:35 |
iPhone: iphone doet niets meer | ligth011 | Jailbreak | 6 | 10-07-10 18:21 |
iphone doet niets meer | tommyboy01 | Archief | 6 | 21-11-09 19:05 |
|
|